Announcement

Collapse
No announcement yet.

BREAKING NEWS: Nieuwe Pioneer DJ MIDI controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BREAKING NEWS: Nieuwe Pioneer DJ MIDI controller

Pioneer komt met een nieuwe DJ MIDI controller die moet gaan concurreren met producten als de Native Instruments Traktor Kontrol S2, Reloop Digital Jockey en tal van andere DJ MIDI controllers.

Momenteel hebben wij alleen een foto van deze nieuwe DJ MIDI controller en we gaan actief speuren op het internet om er achter te komen wat voor controller het gaat worden.
    Wie actief wil meedoen aan deze speurtocht, graag!

Momenteel zie ik alleen dat het gaat om een DJ MIDI controller met aanraakgevoelige jogwheels, LED indicatoren, verlichte toetsen en een kenmerkend Pioneer design.

Meer informatie hebben we dus momenteel nog niet, maar we houden jullie op de hoogte!!!

Grote versie
    Last edited by Rick; Tuesday-30-08-2011, 14:33.

Geruchten gaan dat hij net als de DDJ-T1 en DDJ-S1 ook DDJ gaat heten. Meer weten we nog niet.

Comment

zoooo! die ga ik er denk ik bij halen voor m'n setje! supergaaf ding zeg!

Comment

Was te verwachten dat dit zou gebeuren :D
        ben benieuwd wat de specs zijn prijs. We wachten vol spanning af.

Comment

Kan op dit moment nergens anders informatie vinden. Pioneer houdt het deze keer wel goed geheim...

Op de foto na is er nog geen informatie vrijgegeven.

Maar... met welke software zal hij gaan werken? Virtual DJ aangezien dat populair is in het beginners-segment, of wordt het misschien Traktor? Of Serato, zoals met de DDJ versies?

Comment

misschien gaat hij wel werken met die software van pioneer, djs? of is dat een hele wilde gok?

Comment

Het zou inderdaad kunnen dat het een simpele multimedia instapper wordt, met alleen de basics. Maar de LEDs rond de jogwheels verraden wel dat er redelijk mee gemixt kan worden. ;)

Ik zie overigens ook geen pitchfader, grote kans dat het net zo'n strip wordt als op de CDJ-2000 (needle-search...)

Comment

idd, nu zie ik het pas. Geen pitchfader.... Hmm vraag me af hoe dat gaat werken met 'needle search'. een aantal controllers hebben dat om door een track te skippen maar om de pitch bij te stellen.... lijkt me niet fijn werken.

Comment

Nouja, met de meeste smartphones van tegenwoordig is menig persoon al gewend aan aanraakgevoelig spul. ;) Als je dan net de markt instapt, is zo'n aanraakgevoelige strip misschien wel interessant...

Comment

Nou heb ik volgens vele piano handen of vrouwe handen (redelijk lange dunne vingers) en op mijn N8 van nokia typ ik nog wel eens een R ipv een E en dit is juist waar ik dus mijn twijfels bij heb.
                    Maar je argument snijd wel hout :)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                      Deze versie is niks groter ;)

Comment

Hier wel hoor. ;) Heb de originele afbeelding die ik eerst in de post had staan tot URL omgetoverd en die van het nieuwsitem in img-tags gezet.

Comment

Sorry, hij is inderdaad groter als je het venster op maximale grootte zet, oeps...

Comment

Er is zojuist door Pioneer een teaser video uitgegeven. Hij ziet er tof uit!!!

Pioneer DJ MIDI Controller teaser video

Comment

Toch 'normalen' pitchfaders.

Comment

Working...
                              X