Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DDJ-ERGO DJ MIDI controller!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DDJ-ERGO DJ MIDI controller!

Eindelijk is daar het resultaat van lang wachten, de naam is bekend.

En omdat Bax-shop.nl een ware primeur had, hebben wij alvast een uitgebreid verslag weten te maken, zodat je in ieder geval alle ins en outs van de controller te weten kunt komen!

Pioneer DDJ-ERGO DJ MIDI controller; bijna universeel te noemen.

OMG! Betekend dit dat ik gewonnen heb? :o

Comment

Hmm ik vind t toevallig dat je geen 1 keer raadt, en 10 uur van te voren in 1x het juiste antwoord geeft?

Comment

Daar ben ik het mee eens. Is bijna onmogelijk. Waarschijnlijk de broncode van pioneer.com bekeken ofzo, om half 12 gisteravond stond ie er vast wel tussen. Maar goed, ik ben geen jury

Comment

Klopt.

Comment

Een beetje Google skills doen wonderen vriend, ben er ook al dagen mee bezig...

Comment

Waarom raadde je dan niet al daarvoor? In poging, en 1x correct?

Comment

Originally posted by michielvv View Post
                Waarom raadde je dan niet al daarvoor? In poging, en 1x correct?
                Ik heb het gepost zodra ik erachter was, maak je maar geen zorgen hoor. Ik ga hier trouwens niet verder op in, word ik een beetje te oud voor naar eigen mening...

Comment

dit is echt te toevallig, wat mij betreft

Comment

nou én? als jij het op die manier had aangepakt was je gelukkig geweest!

Comment

Prima, als je het via google gevonden hebt. Ik heb me helemaal lam gegoogled op dat ding, maar kon niks vinden. Maargoed, we zien wel. Misschien heb je gelijk/geluk!

Comment

Ik had zo ook m'n sites om erachter te komen.
                        Zo had ik hem net een half uurtje na hem.
                        Terwijl als ik eerder wakker was had het gelukt :P

Comment

Ik heb gisteravond ook nog wat gegoogled, en kon niks vinden, maar zal wel aan mij liggen..

Nouja gefeliciteerd in ieder geval!

Comment

Sinds afgelopen maandag wisten onze videocollega Bryan, Jochanan en ik ook al de naam. :) Maar we hebben een geheimhoudingscontract moeten tekenen.

Bryan en ik zijn namelijk afgelopen maandag naar het Pioneer hoofdkantoor geweest in Almere, waar we een productdemonstratie kregen van de DDJ-ERGO en er een compleet videoverslag over mochten maken. Dat videoverslag kun je hier terugvinden!

Nadat ik de naam van de controller wist, heb ik ook gelijk een en ander in Google opgezocht. En jawel, dinsdag vond ik al twee blogs terug die de naam al vermeldden. ;)

En tja, als iemand toevallig veel DJ-gerelateerde blogs een beetje volgt en toevallig de naam daar ergens tegenkomt, persoonlijk zou ik dan ook als een malle hier die naam posten. :mrgreen:

Plus, ik heb alle 450 gokjes even doorgenomen en ik heb het account van Marienusz even goed doorgelicht. :mrgreen: Maar alles wijst er toch op dat hij diegene is die het dichtste bij de daadwerkelijke naam zit... ;) Dus bij deze, van harte gefeliciteerd Marienusz!

Ik zal nog even een PM sturen voor je adresgegevens, zodat we de set S-DJ05 monitoren kunnen opsturen. :)

Comment

Nou toch gefeliciteerd Marienusz! Eerlijk duurt het langst (NOT) haha. Nee geintje, ik had er zelf ook maar aan moeten denken! Veel plezier met je monitors! :-)

Comment

Working...
                              X