Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Pioneer CDJ .....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Pioneer CDJ .....

De laatste tijd gaan er soms geruchten rond dat Pioneer een nieuwe CDJ speler gaat uitbrengen, een opvolger voor de CDJ 2000. Omdat alles nog zo wazig is weten we er nog niks van. Misschien word het wel een MKII versie. We zullen afwachten tot September!

Last edited by BDB lasershows; Monday-20-08-2012, 14:11.

Ja, maar de link naar een andere webshop gaan we natuurlijk niet posten... ;)

Comment

Daarnaast weten wij al enigszins wat er speelt... in de zin van een typenummer. Maar daar gaan we verder geen uitspraken over doen. Wat ik wel weet, is dat de kreet van die site pure speculatie is.

Comment

Excuses,
        Klinkt opzich wel spannend. Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

Comment

Ik zie in deze foto nog geen enkel verschil met bijv. de 2000 of 1000 MKIII

Comment

Het is ook een CDJ 1000 MKIII, maar ik wou er een vragende foto bij doen. Dus vandaar, die foto heeft er niks mee te maken.

Comment

Originally posted by BDB lasershows View Post
              Het is ook een CDJ 1000 MKIII, maar ik wou er een vragende foto bij doen. Dus vandaar, die foto heeft er niks mee te maken.
              .... ik voel me serieus bedonderd...

Comment

Originally posted by BDB lasershows View Post
                Zal ik dan maar een vragende foto posten?

Meer kan en mag ik op dit moment niet zeggen... :)

Aangezien wij het DJ-gear nieuws nauwlettend in de gaten houden en altijd zelf op zoek gaan naar informatie, komen we wel eens iets tegen... ik mag wel stellen dat ik met bovenstaande afbeelding een primeur te pakken heb, maar ik kan het natuurlijk niet te makkelijk maken.
                Last edited by Rick; Tuesday-21-08-2012, 07:07.

Comment

Hij doet me wel denken aan de cdj350, waarschijnlijk door het niet zo afgeronde en minder platte jogwheel.

Comment

Die indruk krijg je waarschijnlijk door de bewegingsvervaging. Ik kan je zeggen dat de jogwheels vrijwel identiek zijn (op basis van afbeeldingen).

Comment

Nog meer afbeeldingen?

Comment

Dit is mijn enige afbeelding en daar zult u het mee moeten doen. :mrgreen:

(En wees blij, want je bent een van de eersten die hem heeft mogen zien... want ik ben hem nog niet elders tegengekomen. ;))

Comment

Ik heb zelf contact gehad met een verhuurbedrijf, en die zei dat het eigenlijk het zelfde type was, alleen wat nieuwe software erin met een kleine aanpassing volgens pioneer..

Comment

Als het 'alleen wat software' zou zijn, had dat ook via een flinke firmware update gekund. ;) Moet dus meer achter zitten, bij de CDJ-1000's was er ook bij iedere opvolger meer functionaliteit en nu heb je uitgebreide firmware update mogelijkheden tot je beschikking.

Comment

Ik denk dat de nieuwe CDJ ook Wi-Fi gaat supporten. Als ik zo even snel in de informatie kijk bij de Rekordbox app kijk, staat er bij: (Currently only XDJ-AERO supports Wi-Fi). Vind ik een beetje verdacht staan ;)
                              Ik denk zelf dat het een soort CDJ 2000 MKII gaat worden.

Comment

Working...
                              X