Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Pioneer CDJ .....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou hem niet direct zo beschrijven... de kans is natuurlijk enorm dat ook deze speler de Rekordbox app gaat ondersteunen en een WiFi verbinding gaat maken.

Maar bedenk de andere mogelijkheden van zo'n WiFi setup eens... draadloze ProDJ link? Draadloze firmware updates voor je complete CDJ-inboedel? En misschien wel op termijn draadloze netwerkcommunicatie richting PA-systemen bij oversturing... ik zie mogelijkheden genoeg, het is echter de vraag wanneer het als eerste opgegooid wordt. :)

Comment

Ik zie een soort groene sticker of een groen vlak aan de voorkant. Wat zou dat zijn??
      Misschien een soort groepje aan verbindingsmogelijkheden, zoals USB, Firewhire, Sd etc.
      Het kan ook iets met de WiFi te maken hebben...

Comment

Of een stickertje met een barcode of product beschrijving ;)

Comment

Die zit waarschijnlijk op de onderkant, en die is al helemaal niet felgroen (okee, het is ook een beetje blauw). Een barcode is niet zo interessant dat iedereen die moet zien (denk maar na, iets fels is waarschijnlijk belangrijk, omdat het opvalt).

Comment

Wat een rust hier opeens... geen speculaties? Had wel verwacht dat er spanning en sensatie zou ontstaan. :mrgreen:

Comment

Ik denk dat Pioneer moet gaan oppassen. Als er nu weer een heleboel gaat veranderen aan de cdj 2000 dan zal er best een punt kunnen komen dat verhuur bedrijven gaan zeggen hier ga ik niet meer in mee. Dit is voortaan te duur om te blijven volgen.

Ook denk ik dat het overzicht kwijt raakt. Je hebt nu voortaan de djm 800, 850, 900 en 2000 als mixer. Ook de controllers zijn er al weer meer dan 4. Kortom erg veel producten met allemaal niet al te veel verschillen. Neem ik dit met de prijs die je betaalt denk ik dat het wachten is tot ze zeggen zoek het maar uit. Hier ga ik niet meer in mee. Veel kleinere clubs, discotheken en cafés als ook kleinere verhuur bedrijven zullen het gewoon niet kunnen betalen om mee te blijven volgen.

Comment

Vergeet niet dat de huidige CDJ-2000 ook meer functionaliteit meegekregen heeft, aangezien ook deze nu Traktor HID ondersteund wordt. Hierdoor zal de CDJ-2000 nog wel even gangbaar blijven en zal de switch naar een nieuwe speler, opvolger, MKII versie of wellicht iets heel anders geleidelijk aan gaan.

Ik denk persoonlijk dat het vooral afhankelijk is van de nieuw toegevoegde functionaliteit die hier nu zal verschijnen. Dat zal de doorslag moeten geven om een set nieuwe spelers te kopen. Iemand die de functie niet mist, zal niet snel overstappen.

Ze zullen dus met een prachtig apparaat moeten komen, willen ze weer een soortgelijke switch van 1000 naar 2000 veroorzaken. ;) Mijn verwachtingen zijn in ieder geval aardig hoog.

Comment

Het is inmiddels september, laat hem maar komen

Comment

Ik heb inmiddels les van een DJ, en wat een toeval! Hij heeft de demo van de tabletop bij hem thuis staan! Hij is een van de mensen die hem mag testen, kijken of er nog foutjes in zitten die Pioneer over het hoofd heeft gezien.
                    Alleen mag ik hem nog niet zien :p Ik zal eens flink zeuren, speciaal voor jullie ;)

Comment

Waar kan me inschrijven om ook de nieuwste spelertjes van pioneer te testen? :p

Comment

Als je wat bekender wordt, krijg je vanzelf een mailtje ;)

Comment

6 september, Pioneer, An Evolution

Het wordt nog spannend! Ik heb een flashback naar drie jaar terug... en misschien is die wel terecht. ;)

Comment

Jhaaa ik zag hem al staan en wou hem net posten.
                            Ziet er veel belovend uit, Ik denk dat het toch een midi controller word met van die pads als bij de Traktor Kontrol F1. In combinatie met een SCS 4DJ. We zullen afwachten!

Comment

Die afbeelding die ik op pagina 1 heb gepost spreekt jouw vermoeden aardig tegen... ;)

Comment

Dat is waar, Na we zullen afwachten! :)
                                Ik ben benieuwd,

Comment

Working...
                                X