Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DDJ WeGo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DDJ WeGo

Het is nog maar net bekend gemaakt, maar pioneer blijft maar doorgaan met de midi controllers voor de DJ. Nu komen ze met de WeGo, gebaseerd op de Ergo maar dan een tikkeltje anders en kleiner! Wat ook klein is is de prijs, rond de 300 euro zij deze controller moeten gaan kosten, wat het ideaal maakt voor de DJ met een kleiner budget. Verkrijgbaar in vele kleuren! vele handige functies ect. ect. Check it out!

Functies van de DDJ-WeGO
    Zoals eerder vermeld heeft de DDJ-WeGO slechts basisfuncties aan boord, waardoor beginnende DJ's het overzicht kunnen bewaren. De overzichtelijke lay-out is handig in gebruik, functies zijn snel te benaderen. Ondanks dat het een beginners-controller is, bestaat er wel een mogelijkheid om via vier decks te werken. Er zijn drie hotcues per deck te programmeren, er is een uitgebreide effectensectie en via een Shift-toets zijn nog meer functies te benaderen. Een praktische automatische loopfunctie maakt het gebruik van loops wel heel interessant. De relatief grote jogwheels zijn voorzien van blauwe LED-verlichting, wat het mogelijk maakt om uzelf goed te oriënteren op de controller. Overige knoppen zijn in het rood uitgevoerd.

Personaliseer uw DJ-gear met de LED pulse RGB functie!
    Niet alleen is de DDJ-WeGO in vijf kleuren te verkrijgen, ook kunt u de kleuren van de Pulse LEDs helemaal naar wens aanpassen! Zo kunt u uw eigen controller customizen en aanpassen naar wens. Indien u dus interesse in een DDJ-WeGO heeft, kiest u een basiskleur en kunt u de LEDs op de controller aanpassen dankzij de Shift-functie en de ingebouwde EQ sectie, waarbij de kleuren rood, groen en blauw qua intensiteit aan te passen zijn en u zo uw favoriete kleur kunt mengen. Rode LEDs in de kanaalfaders helpen u beatmatchen, omdat ze oplichten op de maat van de muziek. De intensiteit van de oplichtende LEDs is een perfecte indicatie van het uitgestuurde volume.

Specificaties:
    - instapmodel DJ MIDI controller
    - praktisch, compact en speels design
    - zwarte uitvoering
    - Pulse LEDs op het jogwheel vrij aan te passen middels Shift + EQ sectie (RGB kleurenmix)
    - sync-knop voor eenvoudig synchroniseren van tracks
    - grote play en cue knop
    - 3 hotcues per deck
    - ingebouwde sampler-functie
    - uitgebreide effectensectie met drie direct te activeren effecten
    - effecten te manipuleren met jogwheel qua intensiteit
    - soepele pitchfader per deck
    - vierdecks mogelijkheid middels C en D knoppen
    - ingebouwde audio interface
    - hoofdtelefoon en speakerset direct aan te sluiten
    - Virtual DJ LE software meegeleverd
    - microfooningang: 6.35mm jack
    - masteruitgang: 1x stereo RCA
    - hoofdtelefoonuitgang: 6.35mm jack + 3.5mm jack
    - USB B connector voor aansluiting op een computer (USB-kabel meegeleverd)
    - frequentiebereik: 20 tot 20.000 Hz
    - totale harmonische vervorming: maximaal 0.006%
    - S/N ratio: 101 dB
    - afmetingen: 380 x 208.5 x 65 mm
    - gewicht: 1.6 kg

Minimale systeemeisen Windows:
    - besturingssysteem: 7/Vista/XP (sp3)
    - Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP
    - 512 MB RAM of meer
    - vrije schijfruimte: 50 MB of meer
    - schermresolutie: 1024 x 768 pixels
    - optionele videomixing eisen: ATI of NVIDIA video chipset, 256 MB DDR3 RAM video

Minimale systeemeisen Mac:
    - Mac OS X v 10.5, 10.6 of 10.7
    - Intel processor
    - 1024 MB RAM of meer
    - vrije schijfruimte: 50 MB of meer
    - schermresolutie: 1024 x 768 pixels
    - optionele videomixing eisen: ATI of NVIDIA video chipset, 256 MB DDR3 RAM video

Voor meer info!
    Pioneer DDJ-WeGO koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

Pioneer DDJ WeGO kopen? Groot assortiment, direct leverbaar. Bekijk Bax-shop NU! ★★★24-uurs-levering★★★ Laagste prijs garantie ★★★ Gratis verzenden

Pioneer DDJ-WeGO groen kopen? Op voorraad, direct leverbaar. Bekijk Bax-shop NU! ★★★24-uurs levering ★★★ Gratis verzenden ★★★ Laagste prijs garantie ★★★

Last edited by BDB lasershows; Thursday-30-08-2012, 17:52.

En dan nog niet eens linken naar mijn grote nieuwsitem, maar alleen naar de zwarte... ;) Tsk tsk tsk.

Maar ik schrok er wel van vanochtend. 5 nieuwe producten. Als een malle alles inkloppen. :mrgreen:

Toch vind ik het best een geslaagd controllertje. Beetje in het Mixtrack Pro segment, alleen net iets prijziger. Maar daar krijg je wel bijzondere functies voor terug plus een stukje personalisatie. Ik zie wel kansen. :)

Comment

Ligt het nu alleen aan mij, of begint pioneer de laatste tyd meer te denken aan beginnende dj's

Comment

Pioneer laat bij de budget controllers/ controllers voor beginners volgens mij functies links liggen en gaat voor het design. allemaal leuk en aardig, zolang ze ook maar bezig blijven met de gevorderde en professionele dj, dus met hun CDJ's en MDJ's, maar ook de DDJ-t1, die naar mijn menig redelijk professioneel is qua functies, zeker voor een midi controller.

Dit zie je ook wel bij de nieuwere series headphones. Veel design. Erg mooi, maar komt het ook in de duurdere, professionelere modellen? Een design model met de kwaliteiten van de HDJ 2000 zou ook mooi zijn :)

Comment

Vind het wel een grappig/mooi dingetje maar zou hem niet zo snel kopen als beginnend dj.

Comment

Tuurlijk wel, stel je voor; je bent beginnend DJ... Dan wil je natuurlijk wel Pioneer voor je hebben staan toch? Zo ziet het er toch altijd uit bij de grote DJ's?

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
              Ligt het nu alleen aan mij, of begint pioneer de laatste tyd meer te denken aan beginnende dj's
              Waarom niet? Er is een markt voor beginners-controllertjes met Pioneer logo er op. Dat hebben ze wel gemerkt met de Ergo. Nu is er echter de MP3 E2 onder de Pioneers bij gekomen.

Ja, de DDJ-WeGO is behoorlijk gericht op design en leuke frutseltjes. Maar vergeet ook niet dat er best wat toffe functies op zitten wanneer je hem eens van dichtbij bekijkt. Het is dus niet alleen maar looks, maar je kunt er ook behoorlijk wat mee doen. Een beetje van beide werelden dus. Dat maakt hem wat duurder dan een gemiddelde DJ-controller van bijv. Hercules of Numark, maar daar krijg je dan ook wat voor terug. Ben je zelf niet zo'n fan van het design, dan kies je voor iets als de Mixtrack Pro o.i.d.

Comment

Lijkt mij eng om met WiFi te gaan draaien, als de verbinding weg valt is ook gelijk je hele set naar de kloten, althans dat lijkt mij

Comment

Maar waarom zou je verbinding wegvallen? Dan moeten er namelijk erg vreemde dingen gebeuren. ;)

Comment

ik kom genoeg tegen dat ik plots weer geen internet heb door een onverklaarbare reden. Kan ik weer een half uurtje wachten met de berichten van het forum te lezen. Daarnaast zie ik eigenlijk niet echt het voordeel van draadloos in....

Comment

Vergeet niet dat het geen internet is maar een WiFi verbinding. Dit hoeft dus geen probleem te zijn. Ik vind het ergens wel een leuke gadet van kijk eens wat ik kan maar meer zou ik er ook niet mee doen. Handig als ze even een plaatje van gsm 1 naar gsm 2 sturen om zo iets toch te kunnen draaien als het wat is. Wij hebben geregeld dat ze weer eens met een zelf ontdekt onbekend iets staan van heb je deze. Nu is het doorsturen. Kabel zoeken iets van USB eruit en die kabel erin en weer door.

Tja wel lullig als je naar de wc bend en shit me gsm zit nog in me zak poef weg verbinding.

Wel leuk voor bbq feestjes. Lekker zuipen en feesten met vrienden en niet op en neer lopen voor de muziek. Wie wil dat nu niet hahahaha.

Comment

Wel leuk voor bbq feestjes. Lekker zuipen en feesten met vrienden en niet op en neer lopen voor de muziek. Wie wil dat nu niet hahahaha.
                        Tuinfeestje, strandfeestje, BBQ feestje, garagefeestje... noem maar op.

Allemaal gelegenheden waarbij muziek wel belangrijk is, maar het minder belangrijk is op wat voor manier het ten gehore wordt gebracht. Dit instapmodel is geschikt om fatsoenlijk mee te draaien, maar is aan de andere kant ook geschikt voor je andere gasten met 0 ervaring, 'hee kijk mij eens draaien lol ik ben de dj nu'.

Oh, en de DDJ-WeGO werkt niet met de mobiele Rekordbox app. De XDJ-AERO (de pro-versie zeg maar), wel.
                        Ook daar zijn er professionele mogelijkheden genoeg. Je gasten kunnen echter niet zomaar muziek streamen naar je controller. Daar zullen ze eerst Rekordbox voor moeten downloaden en alle tracks moeten laten indexeren.

Voor een bruidspaar die de muziek op hun tablet meeneemt kan dat best makkelijk zijn. Dump je tablet bij de DJ en hij zorgt dat jouw favo muziek gedraaid wordt. Maar voor een willekeurige bezoeker van een feest is het een extra drempel.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                          Dit kan al met de Virtual dj app. Kun je ook gewoon rondlopen en met je telefoon nieuwe platen inmixen of nog luier afspeellijsten maken:D.

Comment

Working...
                          X