Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aero tas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aero tas

Ik zoek een tas voor de Aero controller, maar vind de pioneer tas voor de serato/traktor controller te groot, binnenvak is zon 8cm te lang en er zit zo'n rare bult in om de laptop uitsparing op te vangen, die de Aero niet heeft.

Weet iemand of Pioneer nog met een Aero tas op maat komt? Of andere merken al een tas op maat hebben?

Past hij niet in deze?

Die 'rare bult' is er niet om de uitsparing op te vangen, maar om je laptop beschermd in mee te kunnen dragen zodat je niet nog een extra tas nodig hebt :)

Comment

Nee, de ergo is zo'n 7cm korter,
      In de grote tas ligt de aero los op de bult, de T en S controller zijn een soort van brugje/tafeltje die over de bult heen vallen, de aero heeft die uitholling voor laptop niet.
      Zoek dus eigenlijk een tas zoals ertussen in en dan zonder bult

Comment

Originally posted by Raphie View Post
        Nee, de ergo is zo'n 7cm korter,
        In de grote tas ligt de aero los op de bult, de T en S controller zijn een soort van brugje/tafeltje die over de bult heen vallen, de aero heeft die uitholling voor laptop niet.
        Zoek dus eigenlijk een tas zoals ertussen in en dan zonder bult
        Zowel de DDJ-T1 als de bijbehorende Pioneer tas zijn in mijn bezit, ik ken ze dus :)

Denk dat je nog even geduld moet hebben dan, zal vanzelf wel een tas komen. Maar wellicht kan Rick daar nog wat over zeggen?

Comment

I.d.d. Als je 200 euro voor een tas uitgeeft mag je wel verwachten dat die perfect past

Comment

Best kans dat UDG, Zomo of Magma hier mee op de proppen komen, maar durf ik niks concreets over te zeggen.

Comment

Working...
            X