Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar is de pioneer djm 2000 gebleven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar is de pioneer djm 2000 gebleven

Hey,

Ik ben op zoek naar de DJM 2000 op de site van BAX-Shop maar krijg hem niet meer gevonden......

serieus ben ik zo blind, of is hij misschien toch verwijdert van de site?

grt.

stiekem hoop ik dat er een nieuwe of een MKII van komt....

Comment

Ik moet eerlijk toegeven dat het met de zoekfunctie niet te vinden is...

Evenals niet in de lijst met mixers...

Comment

Zo te zien heeft bax die uit hun assortiment gehaald.
        Zie deze link: http://www.bax-shop.nl/rackmixer-19-...t-details.html

Comment

ik zag laatst op de Twitter van bax dat hij uit het assortiment is gehaald maar dat er nog geen vervanger is aangekondigd door pioneer
          mischien googlen en kopen bij een andere site/winkel?

@mol was me 2 seconden eerder
          Last edited by hoimijnnaamis; Tuesday-13-11-2012, 23:30. Reason: Mol heeft al gereageerd

Comment

2000 nexus mixer is al aangekondigd waarschijnlijk begin december

Comment

Ik weet al wat er aan zit te komen. :)

Product is inderdaad niet meer leverbaar, Pioneer heeft ze niet meer liggen. Andere shops hebben wellicht nog voorraad liggen, maarja, dan haal je wel een oude versie in huis.

Heb hoge verwachtingen van de nieuwe versie, maar Pioneer wil nog niets loslaten en blijft stellig ontkennen. :mrgreen:

@Raphie, er is nog niets officiëel aangekondigd vanuit Pioneer, dus alles wat gepubliceerd wordt op het net is speculatie. ;) Als je wat zelfverzonnen typenummers in Google gooit kom je vanzelf wel ergens op uit (Zo heb ik ook de CDJ-900 Nexus al eens gespot op het web, plus een DJM-2000-Nexus-W in het wit, onzin natuurlijk want die bestaan helemaal niet).

De bronnen die ik gebruik zijn behoorlijk betrouwbaar, is in het verleden ook al gebleken, we zijn er altijd als de kippen bij als er iets nieuws komt. Van technische details weet ik echter nog niets (en is ook absoluut niets van te vinden), maar heb wel mijn vermoedens. Ben benieuwd, denk niet dat het nog lang zal duren.

Comment

Ik heb geen NDA maar degene die me de unit heeft laten zien wel.
                Op Pioneer DJ forum wordt er ook al uitvoerig over geschreven alleen Pulse houdt zich nog afzijdig. Ik zie de announcement met vertrouwen tegemoet :D

Comment

Zojuist op de Facebook pagina van Pioneer is de DJM-2000 Nexus onthuld. Verdere specs kan ik nog niet vinden... Iemand??

Comment

there you go.... :D nu officieel

Comment

heeft wifi en updated fx

Comment

Originally posted by Raphie View Post
                        there you go.... :D nu officieel
                        Ik kreeg daarnet een mailtje van pioneer, maar de djm 2000 is niet mijn ding, laat mij maar verder werken met mijn djm 900 nexus.

Comment

Watch MONSTA perform on the DJM-2000nexus and use the new touchscreen Beat Slice Remix effect to chop up live vocals, showing how blurred the lines can get b...

Comment

Ik zie zojuist dat de orginele PIONEER DJM 2000 Weer op voorraad is bij BAX-shop.nl, blijft deze of is dit oude voorraad van pioneer??

Comment

Kan een binnen-30-dagen omruil geweest zijn, een geweigerd pakket dat teruggekomen is en door aftersales behandeld is en terug op voorraad gelegd is, etc.

Comment

Working...
                              X