Wat voor speakers zou ik er bij gebruiken? op dit moment heb ik een logitech 2.1 speaker setje, maar die is aan vervanging toe..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vraag hercules consoles
Collapse
X
-
Ik zou kiezen voor beiden, want je wil je tracks voor kunnen beluisteren op je hoofdtelefoon, zodat je de komende track kunt inmixen op de reeds spelende track die over je luidsprekers wordt weergegeven.
Een DJ in een club luistert ook voor op zijn hoofdtelefoon om de komende plaat te kunnen inmixen op het spelende nummer dat uit het luidsprekersysteem komt. ;)
Comment
-
Originally posted by Rick View PostIk zou kiezen voor beiden, want je wil je tracks voor kunnen beluisteren op je hoofdtelefoon, zodat je de komende track kunt inmixen op de reeds spelende track die over je luidsprekers wordt weergegeven.
Een DJ in een club luistert ook voor op zijn hoofdtelefoon om de komende plaat te kunnen inmixen op het spelende nummer dat uit het luidsprekersysteem komt. ;)
gr
Comment
-
Logitech setje voor thuis zou prima zijn, hoor ook goeie verhalen over de Hercules speakers, zoals de XPS 2.0 60 en de XPS 2.0 80.
Comment
Comment