Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer News: The Platinum Collection

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer News: The Platinum Collection

Pioneer brengt ons weer een nieuwe limeted edition van de club standaards:
    Pioneer heeft aangekondigd dat er voor de NAMM 2013 limited edition Platinum exemplaren komen van de CDJ-2000NXS, de DJM-900NXS en de RMX-1000. Deze Platinum producten worden als complete set aangeboden en zijn verkrijgbaar in een zeer gelimiteerde oplage.

Platinum look van de mixer, tabletops en remix station
    De bijzondere Platinum look is vooral te herkennen dankzij de glanzende accenten, terwijl deze bij de normale zwarte exemplaren meer naar matzwart neigt. Dit geeft de Platinum producten een heel andere look en laat de vormen, lay-out en constructie van deze Pioneer topsegment producten nog beter uitkomen. De Platinum set wordt geleverd met een bijpassende RMX-1000-M standaard en een tweetal Pioneer DAS-DGC020 kabels, zodat u direct aan de slag kunt.

Nieuw voor de Platinum producten

De Platinum serie bevat niet alleen een ander kleurtje dan de normale zwarte uitvoering, maar heeft ook technisch kleine aanpassingen gekregen. Zo zijn de aansluitingen op de Platinum producten verguld voor een betere geluidsoverdracht en is er een nieuwe high-performance kristallen oscillator, zijn de DSP processing en A/D-D/A conversie verbeterd en is de voeding beter gestabiliseerd.

Bekijk de YouTube Video

Ik geloof dat deze sets bij bax-shop als enige in Nederland via een Pre-order te koop zijn, wat mij beterft een must have voor alle grote Clubs in Nederland.

Was getekend, DJ Don Lucido

Dit ziet er echt heel mooi uit.:)

Comment

Klopt.

Heb contact gehad met Jeroen Groenendijk van Pioneer, die kon mij vertellen dat de sets gewoon bij de dealers in het magazijn belanden.

Het is dus niet zo net als vorig jaar dat je via een online portal van Pioneer zelf moest bestellen en afrekenen.

Je kunt de set dus gewoon bij ons via de shop bestellen, zodat je als eerste in de rij staat voor uitlevering. ;) Ik heb nog geen inzicht in de hoeveelheid sets die wij kunnen krijgen. Vorig jaar hebben we er ongeveer 6 van de 500 wereldwijd gescoord.

Pioneer Limited Edition Platinum DJ set met stand en kabels

Comment

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die nog een derde cd-speler er bij willen, is dat ook mogelijk?

Comment

Helaas niet, wordt alleen per set aangeleverd en verkocht.

Comment

Veel mooier dan de zwarte versie, maar dat is persoonlijk.
            Maar veel te duur voor het ogenblijk en ik heb voorlopig genoeg met mijn cdj 2000 set.
            Maar telkens als ik het setje zie is het kwijlen.

Comment

Er zijn al wat pre-orders binnen, dus als je nu wilt overstappen naar een Nexus setje en je vindt deze mooier... dit is het moment. ;)

Comment

Als ik het geld had.....echt een hele dikke set!

Comment

echt een hele mooie set!
                  Rick, hoeveel pre-orders,bestellingen hebben jullie er al van binnengehad?

en je kan ze zo toch wel apart bestellen?:http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/...t-details.html

Comment

Ze zijn niet los verkrijgbaar (maandag gaan de losse producten uit de shop, was ik van de week niet meer aan toegekomen).

Worden alleen als set geleverd incl. RMX-1000 stand en twee digitale RCA kabels.

Hoeveel sets er momenteel in bestelling staan durf ik zo niet te zeggen, moet ik maandag even checken.

Comment

maar je kan dus geen 3e en 4e tabletop bestellen?
                      maar wat is deze pagina dan?:http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/...t-details.html

Comment

We hadden de producten gespot toen er nog geen officiëel woord gesproken was over de Platinum exemplaren (sterker nog, de 'Platinum' naam was toen nog niet eens bekend).

We hebben toen besloten om de producten individueel aan te maken, zodat we ze eventueel later nog konden bundelen als set en als ze los te verkrijgen zouden zijn, zouden we er al op voorbereid zijn.

Toch bleek na het officiële persbericht dat de Platinum serie alleen als set verkrijgbaar zou zijn. Wel hebben we de losse producten nog even online laten staan vanwege ranking redenen.

Ik heb zojuist de losse producten op 'uit assortiment' gezet en redirect-URLs geplaatst voor de links naar de losse producten.
                        Om een lang verhaal kort te maken, als je nu op je link klikt, wordt je automatisch naar de volledige set doorverwezen.

De losse producten zijn ook nooit los verkrijgbaar geweest in onze shop, aangezien er een 'contacteer voor prijs'-status bij stond.

Ik hoop dat bij deze een en ander wat opgehelderd is. ;)

Comment

De enige manier om een 3e en 4e CDJ 2000-NEXUS te krijgen is om 2 sets te bestellen,
                          Wel erg duur 14,998 euro.

Comment

Working...
                          X