Announcement

Collapse
No announcement yet.

Garantie CDJ 2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Garantie CDJ 2000

Hoi een vraagje als je een cdj 2000 nxs koopt zit dan bij de garantie ook gratis onderhoudsbeurt in begrepen?

Tuurlijk en ze komen hem ook gratis ophalen en thuisbrengen.

Comment

Kennende Mol vind ik deze reactie behoorlijk geloofwaardig met een heleboel twijfels er tussen door. (non-mol dus)

1 - Geeft Pioneer echt bij de garantie een gratis onderhoudsbeurt?
      2 - Gratis ophalen en thuisbrengen vind ik enorm wat twijfelachtig. Pioneers staat overal en nergens en dan komen ze vanuit het reparatie depot soms 10 en soms 1000 km langsrijden om op te halen en terug te brengen terwijl die kosten niet tegen de reparatie opwegen onder het mom: 'Garantie'?

Comment

Ik denk dat je een stukje sarcasme gemist hebt, firespace.... Of de service van pioneer is wel extreem goed xD

Comment

@Larsholm, ik vermoed ook een stukje sarcasme te hebben gemist. Maar gezien het feit dat Mol bij mij als een betrouwbaar persoon staat met serieuze vragen en kennis viel dit zo ontzettend op en twijfel ik dus behoorlijk.

Zoals je al zei: 'De service van Pioneer is dan wel extreem goed' xD!

Comment

Originally posted by hm1 View Post
            Hoi een vraagje als je een cdj 2000 nxs koopt zit dan bij de garantie ook gratis onderhoudsbeurt in begrepen?
            Je bent zelf verantwoordelijk voor het juiste onderhoud van je apparatuur. Daar wordt onder verstaan dat je hem netjes afdekt als je hem niet gebruikt, goed vervoert als je hem ergens mee naartoe neemt (originele doos of passende case), etc. etc.

Onjuist gebruik of nalatigheid met betrekking tot onderhoud valt niet onder de garantie. Als extreem voorbeeld, wanneer je er een glas cola in giet, valt dit niet onder de garantie.

@Mol, die reactie vind ik absoluut niet passend. Misschien is het voor jou allemaal gesneden koek, maar ik kan me best voorstellen dat een beginner (of iemand die niet helemaal thuis is op het gebied) dit soort vragen heeft over vrij kostbare apparatuur. Als jij vragen hebt over DMX software of een ander onderwerp hebt behandelen we die ook normaal en correct, dan verwacht ik ook hetzelfde niveau als je zelf op een vraag van iemand reageert.

Comment

Sorry rick en inderdaad zo kennen ze mij hier niet.
              Ik zit te vaak op andere forums waar je vaak met dit soort antwoorden het deksel op de neus krijgt en er is een gezegde "als je bij de hond slaapt vang je zijn vlooien)

Comment

Working...
              X