Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keuze beginnende dj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keuze beginnende dj

Hoi, ik ben op zoek naar de goedkoopste dj midi controller die toch bijna alle functies heeft ik kan al wat mixen en oefen vaak bij vrienden. ik heb een krap budget. Kunnen jullie mij voorstellen doen?

Wat wil je ermee doen? Alleen mixen of bijvoorbeeld er nog samples bij kunnen launchen?
    En wat is je max budget? 200 euro? 300 euro?

Comment

De goedkoopste: http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-c...t-details.html

Comment

Liefst ook me samples en effecten launchen enzo ma als er daar niets deftig is onder de 200 dan moet da nie en dus rond de 200

Comment

Ik zou denken aan de Numark Mixtrack Pro ll

Comment

is de reloop beatmix goed?

Comment

Als je samples wilt launchen enzovoorts nee, kun je toch echt beter voor de http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-c...t-details.html gaan

Comment

sorry dat ik hier zomaar over iets anders begin maar ik wil zelf een discussie starten maar ik weet niet hoe dat moet kan iemand mij helpen
                of als jullie op mij willen antwoorden ik ben ook een beginnende dj en ik moet kiezen tussen de hercules dj controller instinct of de numark dj2go compacte midi controller want dat vind ik de mooiste twee die in mijn buget zitten
                nu denken jullie vast kies de hercules maar als ik dat doe heb ik geen geld voor goede boxen en eventueel en microfoon.

bedankt als jullie mij willen helpen en nogmaals sorry dat ik ineens hier over wat anders begin.
                Last edited by matti10; Wednesday-01-05-2013, 11:29.

Comment

Je kunt een nieuw topic starten door in het topic-overzicht (dus binnen DJ-Gear & Effects) te klikken op 'new topic', onderaan of bovenaan de pagina. ;)

Verder zou ik persoonlijk voor de Instinct gaan. En dat is omdat hij een ingebouwde geluidskaart heeft, zodat je je hoofdtelefoon op je controller kunt aansluiten en je speakerset ook. Dan kun je je tracks voorbeluisteren en beatmatchen voordat je ze gaat inmixen. Met de DJ2Go kan dat niet.

Je kunt natuurlijk in het begin ook een setje computerspeakers of een stereo-installatie aansluiten. Die kun je dan in een later stadium upgraden.

Comment

Ik zou ook voor de hercules gaan. Aangezien je hier minder snel op uitgekeken zal zijn. Ook net zoals rick al vermeld had, er zit een geluidskaart in, waardoor je kan voorbeluisteren ed.
                    Speakertjes kan je vaak al voor ong. 30 euro krijgen.

Comment

Working...
                    X