Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer DDJ-T1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pioneer DDJ-T1

Hallo allemaal , ik heb een vraagje.
    Ik heb een pioneer DJ-T1 eerst met software tractor pioneer editie 1 .
    Ik heb nu tractor pro 2 gekocht legaal , maar als ik daarmee draait blijf er een kraak en vervorming in zitten.
    Me laptop een hp is nieuw staat niet in verbinding met internet is dus puur voor de pioneer .
    Al zet ik mijn legency op ze laags of op ze hoogs het maakt niet uit geluid blijft kraken.
    Draai ik met me pioneer editie is het perfect ,dus me pro weer opnieuw geinstalleert toch weer kraken en vervormen .
    Misschien toch een instelling veranderen wat ik niet weet ,maar misschien 1 van jullie wel.
    Wie o wie weet raad heb nu een duur progamma,maar kan het niet gebruiken .
    Ben ook al weken aan het googelen maar vind ook daar niets over ben zeker de enige met het probleem.
    ik sta open voor iedere hulp

m.v.g patrick

Check sowieso al je audio-instellingen, want ik heb het idee dat er ergens iets behoorlijk aan het vervormen is. Controleer gain-instellingen, je audio-configuratie binnen Traktor, je audio-configuratie van je systeem, etc.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Check sowieso al je audio-instellingen, want ik heb het idee dat er ergens iets behoorlijk aan het vervormen is. Controleer gain-instellingen, je audio-configuratie binnen Traktor, je audio-configuratie van je systeem, etc.
      Ik heb niets veranderd heb het geinstalleerd , dus zou het moeten doen.
      Wel merk ik dat het venstertje met loud bij pro in het rood slaat , bij pioneer editie blijft hij in het midden .
      Nu dacht ik me legency maar nee dan gebeurt er niets .
      Dan las ik over keylock om die uit te zetten dat gaat dus niet bij de ddj-t1 je kan hem alleen op normaal of fast zetten, dus die op normaal gezet .
      waar zou dat kraken dan vandaan kunnen komen

mvg patrick

Comment

Ik ken de DDJ-T1 niet door en door, maar probeer eens met je gainkoppen op de DDJ-T1 te experimenteren?

Comment

pioneer ddj t1

Originally posted by Rick View Post
          Ik ken de DDJ-T1 niet door en door, maar probeer eens met je gainkoppen op de DDJ-T1 te experimenteren?
          hallo rick ik ben wat verder nu , hij kraakt nu nog alleen als ik me venster opent waar me liedjes staan .
          Sluit ik dat venster dan is het gekraak weg ,misschien weet iemand daar iets mee

mvg patrick

Comment

Is het gekraak alleen op je speakers of ook op je hoofdtelefoon?

Comment

Working...
            X