Hallo,
Onze zoon van 12 wil graag een DJ set kopen.
Hij heeft het er al maanden over, en bij feestjes is hij de hele avond bij de dj te vinden.
Hij wil graag de laptop gebruiken. (wie weet later nog wel eens ook et cd's)
Omdat we natuurlijk weten hoe fanatiek hij is en blijft, vinden we het verstandig om het niet te duur te gaan maken.
Bedoeling is dat hij wat thuis gaat draaien voor zichzelf of voor een feestje thuis of bij vriendjes.
Wat heeft hij nodig.
Versterker en boxen (goedkoop setje van 100/150 euro is wel te vinden zag ik)
verder een mengpaneeltje (2kanaals??)
laptop is aanwezig.
Ik lees dat het dan aan te bevelen is dat er een ext. geluidskaart komt, om kanaal van laptop in tween te splitsen voor mengpaneel.
In hoeverre heeft ie dan ook nog een midi controller nodig? is dit noodzakelijk? of kan ie zonder al aardig vooruit?
budget dachten we eigenlijk aan 200 euro, (max 300)
iemand tips waar op te letten? of extra aan te denken?
Onze zoon van 12 wil graag een DJ set kopen.
Hij heeft het er al maanden over, en bij feestjes is hij de hele avond bij de dj te vinden.
Hij wil graag de laptop gebruiken. (wie weet later nog wel eens ook et cd's)
Omdat we natuurlijk weten hoe fanatiek hij is en blijft, vinden we het verstandig om het niet te duur te gaan maken.
Bedoeling is dat hij wat thuis gaat draaien voor zichzelf of voor een feestje thuis of bij vriendjes.
Wat heeft hij nodig.
Versterker en boxen (goedkoop setje van 100/150 euro is wel te vinden zag ik)
verder een mengpaneeltje (2kanaals??)
laptop is aanwezig.
Ik lees dat het dan aan te bevelen is dat er een ext. geluidskaart komt, om kanaal van laptop in tween te splitsen voor mengpaneel.
In hoeverre heeft ie dan ook nog een midi controller nodig? is dit noodzakelijk? of kan ie zonder al aardig vooruit?
budget dachten we eigenlijk aan 200 euro, (max 300)
iemand tips waar op te letten? of extra aan te denken?
Comment