Goedenavond allemaal,
Ik wil heel graag thuis mijn eigen muziek gaan mixen via de computer (Imac).
Nu heb ik mijn boxen al aangeschaft en werken top(krk6).
nu wil ik graag een mix setje hierbij, maar nu zit ik te twijfelen tussen een paar mixsetjes en ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven,
over wat handig is en niet en waar ik op moet letten bij het aanschaffen.
Nu was in het begin aan het kijken naar een native instruments setje s2.
Of naar een setje van pioneer DDJ-SR, hier zit nog een redelijk verschil tussen qua prijs, is het het zelfde of zit er daad werkelijk veel verschil tussen?
Ook heb ik gekeken naar de native instruments s4 is dat verstandig om mee te beginnen zo een 4 decks of wordt het afgeraden?
en wat heb ik allemaal nog meer nodig om mijn setje eventueel goed en compleet te maken?
alvast bedankt, groetjes sander.
Ik wil heel graag thuis mijn eigen muziek gaan mixen via de computer (Imac).
Nu heb ik mijn boxen al aangeschaft en werken top(krk6).
nu wil ik graag een mix setje hierbij, maar nu zit ik te twijfelen tussen een paar mixsetjes en ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven,
over wat handig is en niet en waar ik op moet letten bij het aanschaffen.
Nu was in het begin aan het kijken naar een native instruments setje s2.
Of naar een setje van pioneer DDJ-SR, hier zit nog een redelijk verschil tussen qua prijs, is het het zelfde of zit er daad werkelijk veel verschil tussen?
Ook heb ik gekeken naar de native instruments s4 is dat verstandig om mee te beginnen zo een 4 decks of wordt het afgeraden?
en wat heb ik allemaal nog meer nodig om mijn setje eventueel goed en compleet te maken?
alvast bedankt, groetjes sander.
Comment