Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zijn ze gek geworden bij Pioneer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zijn ze gek geworden bij Pioneer?

Dit weekend gingen in de Bax webshop de prijzen voor Pioneer DJ controllers met meer dan 20% omhoog. Foutje, dacht ik nog. Zal wel met de weekend sale te maken hebben. We zijn nu een paar dagen verder en de verkoopprijzen voor bv de SX en SZ liggen nog steeds boven de 1000 respectievelijk 2000€!
    Andere winkels volgen nu ook deze verhogingen, dus kan ik niet anders concluderen dat Pioneer zelf deze actie heeft doorgevoerd. Ze waren al niet goedkoop, maar nu... Wow, just wow...

Wisselkoers zou een oorzaak kunnen zijn, verder zou ik het ook niet weten.. Zie dat de XDJ ook flink gestegen is in vergelijking met 2 weken terug.

Comment

Aan de wisselkoers van de dollar heb ik ook gedacht, maar dat kan het niet zijn. Nu is de euro de afgelopen weken wel iets ingezakt, van pakweg 1.39 naar 1.36. Niet echt veel dus.

Comment

Waarom niet he... als iedereen perse een product met mijn naam erop zou willen zou ik ze ook zo duur mogelijk verkopen.

Comment

Kwaliteit moet nu eenmaal betaald worden eh...

:cool:

Comment

Noh die kwaliteit valt ook nog wel mee vooral in vergelijking met dateq of denon en dat soort merken

Comment

denk dat het een beetje dezelfde, eindeloze discutie is als mac vs windows. En de prijs van pioneer is niet meer dan vraag-aanbod

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                En de prijs van pioneer is niet meer dan vraag-aanbod
                Dat ben ik wel met je eens.
                Intussen zijn de prijzen sinds vandaag weer terug op het oude nivo. Toch foutje. Of kopersstaking. ;)

Comment

Originally posted by 76-er View Post
                  Dat ben ik wel met je eens.
                  Intussen zijn de prijzen sinds vandaag weer terug op het oude nivo. Toch foutje. Of kopersstaking. ;)
                  de vriendin van mijn vriend haar vader is de baas van alle verkoop in Nederland.
                  ik zal het hem binnenkort even vragen waarom ze dit gedaan hebben :\

Comment

Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post
                    de vriendin van mijn vriend haar vader is de baas van alle verkoop in Nederland.
                    ik zal het hem binnenkort even vragen waarom ze dit gedaan hebben :\
                    :mrgreen:

Schitterend gewoon!

Comment

@ hollender.

Nog even en we kunnen een bundel uitbrengen.

Avond sessies houden. Daan leest voor uit eigen werk. U word vriendelijk verzocht uw eigen drankjes af te rekenen.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                        @ hollender.

Nog even en we kunnen een bundel uitbrengen.

Avond sessies houden. Daan leest voor uit eigen werk. U word vriendelijk verzocht uw eigen drankjes af te rekenen.
                        ik heb mischien wat shit gepraat maar ik maak geen grap hoor.

Comment

Er is hier niemand die jouw uitspraak in twijfel trekt, integendeel!

Comment

@ Daan

Het gaat er niet om of het waar is of niet, meer om de manier hoe je het brengt.
                            Het komt gewoon zo onprofessioneel over. Dat hoeven we allemaal niet te weten,
                            Als jij een echt antwoord op de vraag hebt, prima, dan mag je bron er wel even bij.
                            Maar niet van, oh ik ken die en die en ik vraag hem wel even en interessant doen want daar heeft niemand wat aan.

Het is ook geen grap dat je een boekwerk kan uitbrengen met alle 'niet zo slimme' opmerkingen, om het maar even beschaafd te zeggen.
                            Want het zijn er gewoon heel erg veel en ze blijven maar komen. Ga nou eens wat doen met deze feedback jongen!

Comment

Ondertussen is de prijs van bijvoorbeeld de XDJ-R1 toch flink omhoog gegaan (weer?). Vorige week (tijdens de open dag bijvoorbeeld) stond de prijs op 772. en nu eventjes op 990 Euro. Dat is toch een hele hoge en flinke stijging. Niet een paar procentjes (wat best normaal is, maar zoveel...)

Comment

Working...
                              X