Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ2000 & Pioneer CDJ900!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nice ;) Wou er heel graag heen, kwam er alleen telaat achter dat het er was...

Comment

• Gisteren 2 2000 bestelt eind november komen ze binnen ^^.

er zijn er nog maar 6 op de wereld. 2 in miami , 2 in amerika en 2 in antwerpen.

en dan waren ze nog voor demo's . twas dus jammer dat ie ze nog niet binnen waren voor de show

Comment

• er zijn er wel meer op de wereld hoor ;)Ik heb namelijk iemand in Almere die ze ook al heeft staan...verder zijn er verschillende bekende dj's die al een setje hebben staan

Comment

• ja ondertussen wel waarschijnlijk

Comment

• Originally posted by Cbaa View Post
            ja ondertussen wel waarschijnlijk
            nou, een paar maanden geleden al

Comment

• Nice stuff!!

Comment

• Attentie!

Dit kwam de hooggeachte stagiairers Rens-Jan en Bob tegen toen ze googelde op CDJ-2000! De CDJ-2000 MKII is al in ontwikkeling!

Comment

• Nu al?
                  Dat is wel heel snel! Moet wel eerlijk toegeven dat hij er een stuk beter uitziet.
                  Voorheen zag ik die CDJ's altijd als speelgoed, maar dat is nu toch echt wel voorbij!
                  Zelfs je mixer heb je niet meer nodig dankzij de volumeknop aan de voorzijde!
                  Kan ik pre-orderen? :D

Comment

• Hoax! Hoax! Er staat geen Pioneer-logo op. :D

Comment

• Hé Rick, dat komt omdat het nog maar een prototype is! Verder ziet dat ding er echt geniaal verzonnen uit, die lay-out!
                      Last edited by LaRoche; Monday-19-10-2009, 18:20.

Comment

• Ik heet nog steeds Rick hoor Dirk!

Maar ik ben eigenlijk meer benieuwd wanneer Pioneer die kudde CDJ900's en CDJ2000's gaat loslaten op de markt..

Comment

• Ow, sorry Rick:) Ik vond het precies een opmerking voor Rafya, haha!

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                            Ik heet nog steeds Rick hoor Dirk!

Maar ik ben eigenlijk meer benieuwd wanneer Pioneer die kudde CDJ900's en CDJ2000's gaat loslaten op de markt..
                            hoopelijk rap want ik kan niet meer wachten.
                            Weet er al iemand iets over flight cases voor de 2000?

Comment

• Weet er soms iemand waar je die 2000 opleiding kan terug vinden?
                              op hun laatste filmpje kwam er zo iets op dat dit de 23 ste zou gebeuren.

Comment

• Heb even gevraagd aan Karl (de man achter de cdj 2000);

Complete demo is vertraagd, komt op 15 november!

Comment

Working...
                                X