Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ2000 & Pioneer CDJ900!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer CDJ2000 & Pioneer CDJ900!

Hi!

Zojuist hebben we te horen gekregen van Pioneer dat op 17 september 2009 de nieuwe Pioneer speler gepubliceerd wordt. Vanaf vandaag tot en met 17 september geven ze elke week nieuwe teasers over het apparaat.

Tjaa, wat zal het worden? CDJ-1000 MK4? CDHJ-1000? Of misschien CDJ-2000? In ieder geval is het wel duidelijk dat deze speler meer is dan een CD-speler, hij zal wellicht USB-media kunnen lezen en met MIDI overweg kunnen. Er zijn ook wat diverse filmpjes waarin bekende DJ's teasers geven, zie hier: een teaser van DJ James Zabiela

Hier ook nog een ge-fotoshopped plaatje van Pioneer zelf waarin al enkele dingen zijn bloot gegeven van dit nieuwe apparaat (wel goed inzoomen en goed kijken!).

Omdat Ro zijn topic wil laten staan en de andere niet, copy paste:

Je link werkt niet. Deze wel.

Ik hoop zo zeer dat dit een midi-controller van Pioneer wordt, mogelijk een goede concurrent van de NS7. Zeker omdat ik binnen nu en niet al te lang van plan was om de NS7 aan te schaffen. Een Pioneer variant hierop zal de keuze wat leuker maken!

Comment

Als je het filmpje bekeken hebt dan zie je dat er MIDI functie op zit. Zou natuurlijk stom zijn als dat er niet op zat aangezien de Reloop RMP-3, Denon DN-S1200/S3700 en de Pioneer CDJ-400 dat wel hebben.

Ik denk dat met deze speler gewoon alles mogelijk is. DVD/CD/HD/USB/MIDI. Er zitten ook 2 beeldschermen op zie ik :)

Comment

Heb het filmpje ook bekeken maar zonder geluid omdat jij m'n headphone had. :p

Comment

Originally posted by Patrick View Post
          Omdat Ro zijn topic wil laten staan en de andere niet, copy paste:
          Robert, als je dan de volgende keer ook even zou kunnen laten weten dat mijn topic verwijderd is, zou dat wel handig zijn. Zoek me een ongeluk om hem terug te vinden en dan blijkt hij zonder verwittiging opeens weg te zijn..

Comment

Ik hoop niet dat ik binnenkort spijt ga krijgen van de aanschaf van mijn Denon 3700's ;)

Comment

We hebben overigens het tease-plaatje zelf ook al ontvangen;

Klik op de afbeelding voor een grotere versie.

En een bewerkte versie waarop je iets meer ziet:
              Light

Comment

Ik heb zomaar het idee dat je met dit apparaat ook direct van internet of een je netwerk muziek kan zoeken en downloaden om het daarna gelijk af te spelen.

Comment

Ik denk dat die niet te betalen wordt.

Comment

Denk ik ook, zeker omdat veel mensen er al op zitten te wachten kunnen ze de prijs flink omhoog gooien... kopen doen ze toch (nog) wel...

Comment

Shitzooi.... Gaat weer geld kosten.... :S

Comment

Dat zal altijd zo blijven, nieuwe martin mac 301 wash bijvoorbeeld kost €3000,-. Genoeg bedrijven die er daarvan tientallen (moeten) aanschaffen...

Comment

Originally posted by Fel en Bruut View Post
                          Shitzooi.... Gaat weer geld kosten.... :S
                          Je hebt zelf de hand op de knip.

Voorlopig zullen de MK3's nog wel even meegaan. Ik denk namelijk niet dat de DJ's direct een MK4 zullen eisen, áls het daadwerkelijk een MK4 betreft.
                          Ik verwacht persoonlijk dat Pioneer met een nieuwe naam komt in de club-standaard, waarbij het onwerp van de CDJ1000 opnieuw is aangepakt en waarbij een paar kleine dingen veranderd zijn.

Comment

Helaas al vaak genoeg de verhalen gehoord dat verhuur bedrijven wel mee moeten gaan, als zij niet zorgen voor de MK4 dan gaat de dj wel naar een ander bedrijf (weinig dj's die nog op de MK3 willen draaien), voordeel is wel voor DJ's die niet echt met de top meedraaien dat verhuurbedrijven hun MK3's er waarschijnlijk uitgooien (en iemand anders ze dus goedkoop kan kopen)

Comment

Ik weet 100% zeker dat het geen MK4 wordt, het is namelijk geen update van de CDJ-1000 maar inderdaad een geheel nieuw model. Ik gok op DDJ (DigitalDJ)-1000 of 2000 (of iets in die trant).

De prijs zal uiteraard hoger liggen dan de CDJ-1000 MK3 maar ik denk zeker niet boven de € 2000,-. Ze kijken natuurlijk ook naar de concurrentie he; Reloop, Denon, Vestax etc.

Ben zelf erg benieuwd! Pioneer maakt het ook zo spannend hé.

Comment

Working...
                              X