Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ2000 & Pioneer CDJ900!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk iig dat draaien een stuk makkelijker gaat worden en dat er ook een auto mix knopje op zal zitten net als de MEP 7000, zodat iedereen kan gaan draaien (zucht)

Comment

Ik denk het niet. Iemand die het 'zomaar eens wil proberen' zal echt niet zomaar deze gloednieuwe en peperdure Pio's aanschaffen, tenzij hij een erg goede baan of zeer rijke ouders heeft.

Hiernaast zie ik op de teaser-afbeelding een soort van menu-knop, een 'browse' knop en er staat 'folder' aangegeven. Een interne harddisk zou dus een mogelijkheid zijn..

Comment

Nja de MEP 7000 is ook niet 1 vn de goedkoopste spelers! maar het is natuurlijk niet te hopen ik bedoel digitaal draaien is al makkelijk laat staan met een auto mix knopje!

Comment

Ja, maar op het moment dat je als DJ alleen op de automix staat te rammen en verder niet weet waar je mee bezig bent, kom je toch nooit het serieuze circuit in. ;) De creatieve DJ's worden vanzelf gescheiden van de kijk-mij-op-een-pio-hengsten-beunhazen, wanneer het aankomt op creatief mixen.

Comment

Uiteraard is er al weer gefotosoept met meer verlichting, voor de mensen die geen zin hebben om zo goed te kijken. Zoals ik :)

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Ja, maar op het moment dat je als DJ alleen op de automix staat te rammen en verder niet weet waar je mee bezig bent, kom je toch nooit het serieuze circuit in. ;) De creatieve DJ's worden vanzelf gescheiden van de kijk-mij-op-een-pio-hengsten-beunhazen, wanneer het aankomt op creatief mixen.
              Nja ik noem geen namen maar er zijn genoeg DJs die redelijk bekend zijn en waarvna jij denkt... WAT DOET HIJ! Waarom is hij bekender dan mij?:|

Comment

Klopt, maar daar komt ook een groot deel marketing en populariteit bij kijken. En erg slecht kan op een gegeven moment ook omtoveren in publiciteit.
                Als een leuk voorbeeldje noem ik Henkie. Die rij-instructeur die een liedje over een fiets maakte. Zo simpel, zo makkelijk, maar het sloeg wel aan. En als je dat voor elkaar krijgt ben je gewoon binnen, want er zijn maar weinig mensen meer die 'de fiets van piet van pa' niet kennen. ;)
                Soms kun je het gewoon met de meest simpele dingen voor elkaar krijgen om bekendheid te scoren.

Comment

Less is more zeggen ze toch altijd :)

Maar back on topic please!

Comment

ik heb al op sites zien staan dat ze de mk4 lunnen bestellen (Usa).
                    denk dat het dus die richting al zijn. en zoals eerder gezegt dat er alles zat opzitten. en de prijs is echt sky high.

Comment

Heb even gegoogeled, maar kan niks vinden...
                      Wel een of ander spammend bedrijfje die op een paar websites heeft gepost met een waslijst apparatuur waar inderdaad de titel CDJ 1000 MK4 bij stond, maar daar geloof ik niks van.

Comment

Here you go guys.....
                        Greatest thing is that you now see the albumcover of the single :)
                        Attached Files
                        Last edited by Rooverz; Wednesday-19-08-2009, 13:57.

Comment

Wat doet het FWD/both knopje?
                          Hopen dat je plaat de goede richting opgaat? :D

Comment

Lijkt me nep. De waveform is gewoon uit Numark CUE (aka Virtual DJ) geknipt, en is niet onder licentie van Pioneer. Dus of deze is nep, of Pioneer schend copyrightregels. Ik denk dat Pioneer dat laatste niet gaat doen.

[EDIT]
                            Even snel een screenshotje gemaakt van mijn versie van CUE/VDJ zoals je ziet, precies zelfde waveform.

Overigens zijn bepaalde delen zwart gemaakt. Jullie hoeven niet alles op de server te zien ;)
                            Attached Files
                            Last edited by Patrick Godschalk; Wednesday-19-08-2009, 14:12.

Comment

Denk toch dat er aardig wat waarheid in dit plaatje schuilt...

Want de waveform waar je over praat word gebruikt door zo'n beetje alle virtuele dj software die ik ken....dus dat lijkt me geen probleem ;)

Comment

Ja, maar er is een verschil tussen 'een waveform' gebruiken, en een exacte kopie.

Comment

Working...
                                X