Ik denk iig dat draaien een stuk makkelijker gaat worden en dat er ook een auto mix knopje op zal zitten net als de MEP 7000, zodat iedereen kan gaan draaien (zucht)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer CDJ2000 & Pioneer CDJ900!
Collapse
X
-
Ik denk het niet. Iemand die het 'zomaar eens wil proberen' zal echt niet zomaar deze gloednieuwe en peperdure Pio's aanschaffen, tenzij hij een erg goede baan of zeer rijke ouders heeft.
Hiernaast zie ik op de teaser-afbeelding een soort van menu-knop, een 'browse' knop en er staat 'folder' aangegeven. Een interne harddisk zou dus een mogelijkheid zijn..
Comment
-
Ja, maar op het moment dat je als DJ alleen op de automix staat te rammen en verder niet weet waar je mee bezig bent, kom je toch nooit het serieuze circuit in. ;) De creatieve DJ's worden vanzelf gescheiden van de kijk-mij-op-een-pio-hengsten-beunhazen, wanneer het aankomt op creatief mixen.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostJa, maar op het moment dat je als DJ alleen op de automix staat te rammen en verder niet weet waar je mee bezig bent, kom je toch nooit het serieuze circuit in. ;) De creatieve DJ's worden vanzelf gescheiden van de kijk-mij-op-een-pio-hengsten-beunhazen, wanneer het aankomt op creatief mixen.
Comment
-
Klopt, maar daar komt ook een groot deel marketing en populariteit bij kijken. En erg slecht kan op een gegeven moment ook omtoveren in publiciteit.
Als een leuk voorbeeldje noem ik Henkie. Die rij-instructeur die een liedje over een fiets maakte. Zo simpel, zo makkelijk, maar het sloeg wel aan. En als je dat voor elkaar krijgt ben je gewoon binnen, want er zijn maar weinig mensen meer die 'de fiets van piet van pa' niet kennen. ;)
Soms kun je het gewoon met de meest simpele dingen voor elkaar krijgen om bekendheid te scoren.
Comment
-
Lijkt me nep. De waveform is gewoon uit Numark CUE (aka Virtual DJ) geknipt, en is niet onder licentie van Pioneer. Dus of deze is nep, of Pioneer schend copyrightregels. Ik denk dat Pioneer dat laatste niet gaat doen.
[EDIT]
Even snel een screenshotje gemaakt van mijn versie van CUE/VDJ zoals je ziet, precies zelfde waveform.
Overigens zijn bepaalde delen zwart gemaakt. Jullie hoeven niet alles op de server te zien ;)Attached FilesLast edited by Patrick Godschalk; Wednesday-19-08-2009, 14:12.
Comment
Comment