Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ2000 & Pioneer CDJ900!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

We zullen toch echt moeten wachten tot 17 september, eerder wordt echt niet bekend wat het gaat worden. Ik verwacht zelf niet dat het een CDJ-1000MK4 wordt, omdat de MK3 nog steeds de standaard is. Het slimste is als ze het ontwerp klaar hebben liggen zodat ze zodra ze de koppositie een beetje verliezen, erop in kunnen springen door een MK4 te introduceren. DVD ondersteuning brandt Pioneer zijn vingers niet meer aan, maar ik verwacht dat het een soort CD/media speler wordt, ik hoop met ingebouwde harde schijf oid!

Comment

Inderdaad, iedereen dacht dat DVD de toekomst zou worden. Ik zal de aantallen van de verkopen van de DVJ's en DVX'en niet noemen maar zijn echt om te janken.

DVD is gewoon niet de toekomst voor een club DJ of menig drive in show. Ik weet dus bijna zeker dat je geen beelden met de nieuwe speler kan gaan mixen, uiteraard zou hij wel DVD's met muziek moeten kunnen afspelen :)

Comment

Toegegeven, de DVJ serie had wel potentie, maar was gewoon té overpriced, en er was een gebrek aan een instapmodel. En de meeste mensen gaan zich voor die prijs nou eenmaal niet zo snel aan iets nieuws wagen.

Comment

Ik heb een foto gevonden waarop gephotoshopped is zoals de nieuwe speler uit uit zou kunnen gaan zien:

Bron

Comment

Haha, dit plaatje is gewoon een upgrade van een CDJ-1000. Ik denk dat ze echt met iets nieuws gaan komen (zo brengen ze het ook namelijk). Ik denk dat ie wel dezelfde afmetingen zal hebben als een CDJ-1000.

Comment

Ik voorspel toch dat er CDJ1000-basics in verwerkt zitten, vooral omdat het jogwheel zo geaccentueerd wordt.

Comment

lijkt mij wel gaaf, alleen ik denk dat de prijs echt heel duur is.. mss koop ik er 1, ligt eraan.

Comment

NIEUW FILMPJE!

Comment

Dus toch inderdaad een media speler, met USB en MIDI functionaliteit. Voor de koffiedikkijkers: hij heeft het namelijk over mensen die met USB sticks aan komen lopen, en over "zijn set voorbereiden op zijn hotelkamer met de laptop", wat ik interpreteer als MIDI;) Veel meer is er weer niet over te melden, toch maar weer geduld hebben...

Comment

Ik gok op een mix van de MEP-7000 van Pioneer, de CDJ-1000 van Pioneer & de RMP-3 van Reloop.

Comment

Stukje 3?

Comment

Dus we weten in ieder geval dat er een USB-poort op komt te zitten waar je een externe harddisk of USB-stick in kunt steken én je kunt hier mappen in maken.

Ik voorspel dat je zoekopdrachten kunt gaan opgeven per toetsenbord, maar ook kunt zoeken op dingen als jaartal, albums e.d.
                          Volgens mij lieten ze ook een héél klein stukje van de nieuwe speler zien in enkele scènes.

Comment

Hij heeft volgens mij de speler naast zijn laptop staan, daar zie je een heel klein stukje van de bovenkant idd.

Comment

en er zit dus een groot scherm op;)

Comment

Als je naar het stukje speler kijkt dat zichtbaar is, begin ik te hopen dat ze de verkeerde speler neer hebben gezet naast zijn laptop. Het jogwheel ziet er namelijk uit alsof het een s3700-style jog is, en daar ben ik niet zo fan van. Sowieso noem ik dat eigen ruiten ingooien, omdat (bijna) iedereen laaiend enthousiast is over de Pioneer-jogs. Als je dan vervolgens ideeën van je concurrent gaat jatten...

Comment

Working...
                                X