Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ2000 & Pioneer CDJ900!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vond dit op een ander forum; wie weet wat er van waar is!:

Kan misschien een tipje van de sluier oplichten, collega van me was door Ipod uitgenodigd om het nieuwe speeltje van Pioneer uit te proberen, het wordt geen CDJ1000-versie, maar heeft er wel het een en ander van weg.

Zoals je op het filmpje met Eddie Halliwell kan zien, zit er naast de speler een beeldscherm. Volgens mn collega is het een Midi-Controller, based on the CDJ1000 en DJM 800, met een opklapbaar beeldscherm, 3 kanaaals mixer, en 2 controllers, welke in verbinding staan met het scherm.

Het apparaat krijgt een Wlan verbinding, zodat op locatie men nog nieuwe tracks kan downloaden, kan met vele soorten software geleverd worden, en schijnt erg vet te zijn!

Comment

Kortom, het wordt een uitgewerkte Numark NS7 kloon? Zou ook erg netjes zijn, maar geen goed schot van Pioneer vrees ik.

Aan de andere kant, het blijft wel Dawn of a new species...

Comment

Hoop dat er niet veel van waar is, ik gok dat het gewoon een laptop is die ernaast stond bij dat fimpje met Eddi Halliwell & dan zou het gewoon een redelijk rare midi controller worden...

Comment

dat hoop en denk ik ook, maar je weet nooit...

Comment

Yesss, filmpje 4 is er inmiddels al!
            Roger Sanchez vertelt over de nieuwe speler

Comment

Trouwens nog een tip... als je goed kijkt in de brillenglazen van mister Roger, kan je volgens mij de speler zien... helaas is het niet duidelijk genoeg. ;)

Comment

idd!!! ziet er weel een beetje ns7 achtig uit...

Comment

En iets met touchscreens zo te horen :)

Comment

Touchscreen is de toekomst natuurlijk! Logisch dat een vrij duur merk als Pioneer daarop inzet, een paar eurotjes meer of minder maakt de gemiddelde klant van Pioneers toch niet zoveel uit! Iets NS7 achtigs lijkt me overigens best logisch, maar ik denk dat Pioneer hier zeker zijn eigen draai aan geeft, om het net wat makkelijker, net wat overzichtelijker en net wat "clubbin' achtiger" te maken. Anders blijft het merk natuurlijk achter bij de concurrenten, en wat kun je als bedrijf nou slechter hebben?

Comment

Als je terugleest met alles wat wij 'denken' wat erop komt word het toch een verdomd groot apparaat lijkt me, kan niet wachten! Nog 12 dagen...

Comment

Ik hoop dat Pioneer er wel voor zorgt dat het een modulair systeem wordt dat je via USB of weet ik wat aan elkaar kunt koppelen, zodat je flexibel kunt zijn in je opstelling en opslag. ;) (De NS7 is ook een enorm beest en dat is niet in alle gevallen even makkelijk. :D)

Comment

Kwam deze twee afbeeldingen tegen op een ander forum:

Comment

Ziet er dus uit als een CDJ1000/DVJ1000 maar dan gecombineerd met een CDJ400. Zo'n "new species" zou ik dat niet vinden, aangezien die dingen de laatste tijd op de markt geknald worden alsof het knalbonbons zijn. Maar goed, we zullen het zien!

Nog negen nachtjes slapen...;)

Comment

2de plaatje vind k beetje nep, 1ste achja.. daar kan je vanalles in zien.

Idd nog 9 nachtjes slapen.

Comment

De tweede lijkt me ook nep nu ik wat beter kijk, hij veranderd in een halve seconde, waar zo te zien maar 3 frames in zijn gemaakt. Vloeiend beeld is zo'n 20 a 25 frames per halve seconde, dus ik denk dat dit onzorgvuldig in elkaar is geknald. Pioneer zou zoiets niet doen lijkt me!

Eerste is inderdaad wat Inpakker al zegt: het kan een soort NS7 zijn, twee nieuwe CDJ1000's, twee media spelers in een ander jasje...

Comment

Working...
                                X