Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ2000 & Pioneer CDJ900!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vind het overigens wel een rare actie van Pioneer. Enerzijds leuk en veel gehyped. Echter als het tegenvalt (wat alles snel doet na zo'n actie) zal het niet snel verkopen, dus het moet wel écht goed zijn om zo'n actie te beginnen.

Ik hoop ook echt voor Pioneer dat ze niet door één of andere domme fout iets uit laten lekken, want het eerste de beste budget merk zal binnen 3 dagen met een soortgelijke speler op de markt staan, alleen dan crappy :P

Comment

Het is ook een erg geheimzinnige actie. Inderdaad erg gehyped, maar niet echt op de goede manier. Want volgens mij zijn er ook geen flyers of posters beschikbaar, alleen een teaser op een digitale foto.

Comment

het lijkt me gewoon nog niet slim om een cdj1000mk4 te publiceren. Wellicht een cdj2000, maar ook daarbij denk ik pioneer zou je het wel doen. Toch doen ze iets het is hopen dat ze het wat beter doen met de mp3 functie dan de cdj400. Anders denk ik dat denons aandeel in de licht & geluid markt toch groter gaat worden.

Comment

Het wordt 100% geen MK4, het is namelijk geen opvolger van de CDJ-1000 MK3 want die blijf gewoon bestaan en in het assortiment. Ook de CDJ-800 MK2 blijft in het assortiment.

Ik gok op iets met DDJ (digital DJ)-2000 ofzoiets :-D

Comment

Stiekem boeit het me niet veel wat er uit komt... Als de rest er goedkoper door word ben ik blij =D

Comment

En weer een nieuw filmpje opgedoken, hier direct te bekijken!

Je kunt nu wel een stukje van een speler zien. Paul Woodford heeft het er over dat je je CD-map thuis kunt laten en dat hij eerst baalde omdat zijn laptop niet stabiel genoeg was om mee te nemen (en ook niet tegen hossende dronken mensen en bier kan). Nu zou er dus al DJ-software in het systeem zitten?

Misschien is het systeem dusdanig opgesteld dat je via een netwerk connectie kunt maken tot je muziekbestanden thuis...? Ik ben benieuwd.

Verder sprak hij ook nog over het wisselen bij festivals en dat het altijd een minuut of 20 duurt om een set te wisselen o.i.d. en dat dit erg verwarrend is. Maar ik ben benieuwd hoe je dit dan op zou kunnen lossen. Nog een paar daagjes. ;)

Comment

Het zou in ieder geval een goede zet zijn van Pioneer als ze wat software toevoegen, ik hoop alleen dat het niet zo crapy werkt als DJS, want dat programma heb ik nooit gesnapt. Wisselen met Pioneers is overigens niet heel vaak nodig, meestal staan er wel een paar CDJ1000's op locatie toch?

Comment

Ja, die opmerking van hem snapte ik dan ook niet helemaal. Of het nu gaat in het wisselen van DJ's of niet is me een raadsel. Want hij had het ook over 'kijken naar de geluidstechnici' o.i.d.

Comment

Misschien doelde hij erop icm zijn niet zo stabiele laptop enzo?

Dat hij die aangesloten wilde hebben maar dat niet snel en simpel gaat en dan weer een deel niet werkt etc. Iig vond ook ik dat een wazig stukje gezeur :P.

Zelf ook nog nooit last mee gehad, ik sluit m'n traktor meuk binnen 5 mins. helemaal aan zonder de gene voor me echt tot last te zijn. (het is wel even samen werken)

Comment

Het grootste minpunt is volgens mij het verwisselen van de draaitafels van Traktor Scratch Pro naar Serato, alles moet gewoon gewijzigd worden. Geluidskaart, kabels, de draaitafels moeten heel anders aangesloten worden... Ik heb het zelf gelukkig nog nooit moeten doen maar ik hoor er wel eens wat over, en het is wel logisch natuurlijk, zeker Traktor heeft het hele "Scratch gebeuren" hermetisch dichtgetimmerd, en Serato zal dit zeker ook wel gedaan hebben.

Maar goed, back on topic maar!

Comment

Als ik me niet vergis heb ik een soort van primeur ofzo.
                        In ieder geval:
                        Armin van Buuren moest draaien in NY waar ook Maxima & Willempie waren. Waar hun zijn zijn fotografen. Maxima dacht goh ik neem het even van Armin (Officieel gesponserd door Pioneer) over, en daar zijn natuurlijk foto's van gemaakt, maar het apparaat waarop zij speelt komt mij in geen enkele manieren bekend voor, behalve.... als dit de nieuwe speler is van Pioneer wat me niks zou verbazen:

Klik hierrr voor het plaatje.

Je ziet alleen de buitenkant/achterkant maar de bovenkant lijkt me vierkant en zo hebben we toch een soort van idee hoe hij eruit komt te zien... In normaal licht dan. Dat de bovenkant vierkant is zou me niks verbazen omdat er ook touchscreen e.d opkomen en het dus een flink apparaat gaat worden, wat dit ook is.

Dit is alleen mijn idee maar toch!
                        Last edited by Inpakker; Sunday-13-09-2009, 15:47.

Comment

Afbeelding werkt niet, kun je hem misschien even op Imageshack o.i.d. zetten, of toevoegen als bijlage?

Comment

Heb link toegevoegd naar het plaatje!

Comment

Lijkt toch erg sterk op een CDJ1000 hoor. De armin-speler heeft ook ronde hoeken en is verder ook nogal een vierkante doos. ;)

Comment

Hmm. Vind het totaal niet op een CDJ1000 lijken,,

Comment

Working...
                                X