Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ2000 & Pioneer CDJ900!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• okay....nu weten we het....ik moet eerlijk bekennen....ik vindt het niet echt spannend waar ze nu mee op de proppen komen...

Comment

• Ik denk niet dat dit apparaat binnen een jaar een standaard wordt. Uiteraard gaan we wel steeds meer digitaal DJ'en en zal CD (net als vinyl) over een paar jaar nauwelijks meer gebruikt worden, denk ik. Is dat erg? Nee, ik ben van mening van niet. Toen ik overstapte van vinyl naar CD bracht me dat een HOOP meer mogelijkheden, ik wil nu echt niet meer met vinyl draaien.

Maargoed ik heb de CDJ-2000 net in de shop gezet. We hebben er van allebei al een hoop besteld zodat we als eerste shop in Nederland kunnen leveren! De CDJ-2000 komt eind november op de markt en de CDJ-900 half december.

Misschien je pa en ma eens lief aankijken? Het zijn natuurlijk wel leuke sinterklaas en kerstcadeau's :D
      Last edited by Robert; Thursday-17-09-2009, 12:31.

Comment

• @ Marc:

Wij hadden inderdaad ook iets 'heftigers' verwacht, maar toch; Als je zo'n pro als AvB erover hoort praten moettie haast wel ongelofelijk kicken zijn...

Comment

• Originally posted by marc View Post
          ik vindt

Comment

• Het apparaat is inderdaad niet echt super vernieuwend, maar ze kunnen natuurlijk niet achterblijven op de rest. Zelfs merken als Reloop hadden al USB en MIDI. Het is inderdaad gewoon een flinke update van de CDJ-1000 en de CDJ-2000 zal DE speler van de komende 5 jaar worden.

Comment

• Originally posted by Jasper View Post
              jij betaaldt de volgende keer de broodtjes !

Comment

• Originally posted by Robert View Post
                Ik denk niet dat dit apparaat binnen een jaar een standaard wordt. Uiteraard gaan we wel steeds meer digitaal DJ'en en zal CD (net als vinyl) over een paar jaar nauwelijks meer gebruikt worden, denk ik. Is dat erg? Nee, ik ben van mening van niet. Toen ik overstapte van vinyl naar CD bracht me dat een HOOP meer mogelijkheden, ik wil nu echt niet meer met vinyl draaien.

Maargoed ik heb de CDJ-2000 net in de shop gezet. We hebben er van allebei al een hoop besteld zodat we als eerste shop in Nederland kunnen leveren! De CDJ-2000 komt eind november op de markt en de CDJ-900 half december.

Misschien pa en ma eens lief aankijken? Het zijn natuurlijk wel leuke sinterklaas en kerstcadeau's :D
                en als ik jou nu eens lief aankijk?

Comment

• Mij schopt 'ie in elkaar als ik dat doe.

Comment

• Originally posted by Patrick View Post
                    Mij schopt 'ie in elkaar als ik dat doe.
                    dat gaat ie mij niet doen ;)

Comment

• Heren, terug naar de speler s.v.p. ;)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                        Heren, terug naar de speler s.v.p. ;)
                        dit ging ook over de cd spelers...het krijgen daarvan :)

Comment

• www.pioneer-cdj2000.nl :)

Comment

• Hahaha Jochanan heeft goed opgelet bij de DN-S3700 zeker(A) Ik ben het inderdaad eens met het "new species" idee, al moet ik wel zeggen dat ze wat minder eigenwijs zijn geweest als anders. Op de 2000 zit nu tenminste een 4-beat looper, om je loops te halveren. Dat kon anders nooit op de cdj-1000, terwijl ik dat zelf best wel gebruik als ik loops neerzet. Het lijkt me niet echt dat er veel clubs zijn die direct overstappen naar de CDJ-1000, wat dat betreft is Pioneer slachtoffer van zijn eigen succes, al zullen de diehards natuurlijk direct een CDJ-2000 aanschaffen. Op lange termijn denk ik dat de prijzen van de CDJ-1000 en CDJ-800 nog iets omlaag gaan om dan langzaam maar zeker te verdwijnen. Tot die tijd, lekker door blijven draaien op je 1000 of 800 lijkt mij!

Comment

• Comment

• Originally posted by LaRoche View Post
                                Hahaha Jochanan heeft goed opgelet bij de DN-S3700 zeker(A) Ik ben het inderdaad eens met het "new species" idee, al moet ik wel zeggen dat ze wat minder eigenwijs zijn geweest als anders. Op de 2000 zit nu tenminste een 4-beat looper, om je loops te halveren. Dat kon anders nooit op de cdj-1000, terwijl ik dat zelf best wel gebruik als ik loops neerzet. Het lijkt me niet echt dat er veel clubs zijn die direct overstappen naar de CDJ-1000, wat dat betreft is Pioneer slachtoffer van zijn eigen succes, al zullen de diehards natuurlijk direct een CDJ-2000 aanschaffen. Op lange termijn denk ik dat de prijzen van de CDJ-1000 en CDJ-800 nog iets omlaag gaan om dan langzaam maar zeker te verdwijnen. Tot die tijd, lekker door blijven draaien op je 1000 of 800 lijkt mij!
                                Ben het hier niet mee-eens, aangezien alles hetzelfde is als de CDJ-1000, en je er ook gewoon met CD's op kan werken zou ik er toch op rekenen dat ze binnenkort in heel veel clubs te vinden zijn ;-)

Comment

Working...
                                X