Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ2000 & Pioneer CDJ900!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Okay leuk, nu hopen dat de prijzen van de 800/1000 omlaag gaan zodat ik er 2 kan aanschaffen hihi.

Comment

• De 2e hands prijzen zullen wel dalen. Ik verwacht dat de CDJ1000 er snel uit zal gaan

Comment

• Originally posted by Rafya View Post
        Okay leuk, nu hopen dat de prijzen van de 800/1000 omlaag gaan zodat ik er 2 kan aanschaffen hihi.
        Daar heb ik goede hoop op.

Waarom werd de DJM 800 opeens een paar honderd euro goedkoper?

Comment

• Mischien verwacht pioneer dat de DJM-5000 de nieuwe standaard word o.d?

Comment

• Ik denk dat ze CDJ-1000 er niet snel uit zal gaan, maar er nog minstens een jaar naast de CDJ-2000 verkocht gaat worden. De DJM-800 is denk ik goedkoper geworden met het oog op de DJM-5000 en een beetje omdat de prijs wel heel erg hoog was.

Comment

• Volgende week worden er 2 2000 aangeschaft.
              pracht van een ding voor mee te werken.

Comment

• We verwachten wel een filmpje he Cbaa? :-)

Comment

• Dat filmpje wordt dan wel begin december ;)

Eerder zijn ze namelijk nog niet leverbaar.

Comment

• Originally posted by Inpakker View Post
                    We verwachten wel een filmpje he Cbaa? :-)
                    filmpje zal er komen.

//

december???
                    zolang kan ik niet wachten hoor :(.
                    ging al van in juni De 1000 bestellen.
                    maar toen ik hoorde vande 2000 ging ik nog wat wachten nu nog 2 maand extra wachten?

Comment

• Ja, de levertijd is ongeveer eind november/begin december bij ons. En deze levertijd zal bij andere shops niet veel afwijken, of afwijken in jou nadeel.

Comment

• En houd er rekening mee dat de CDJ-2000's die leverbaar zijn, mondjesmaat bij ons binnen zullen komen. Pre-orderen is het makkelijkst, dan weet je zeker dat je één van de eerste 2000's hebt!

Comment

• Ik heb er gisteren op gedraait. Echt topspul hoor! Voelt aan als de vertrouwde CDJ-1000 en beeldscherm is ontzettend handig.

Pff, ik ben verliefd denk ik..

Comment

• Misschien kun je iets meer vertellen voor de nieuwsgierigen hier? Een kleine review bijv., of wat hem anders maakt dan de CDJ1000, is het scherm duidelijk, overzichtelijk en goed zichtbaar? Irriteert het scherm qua felheid in het donker? ;)

Comment

• Ik heb een filmpje gemaakt van de presentatie: www.youtube.com

Comment

• Hm, wel een mooie close-up van de speler, maar qua presentatie heb ik niet veel extra's geleerd zegmaar. ;) Die DJsounds filmpjes hadden we ook al gezien voordat de speler uitkwam.

Comment

Working...
                                X