Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnend DJ zoekt een DJ set.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
    Ben ik het volledig mee eens. Ik heb zowel DNX 1500 als DNX 1600 mixers, erg prettige en degelijke mixers. Dat geldt overigens ook voor de spelers, bij Denon krijg je voor veel minder geld veel meer waar; zo heeft de DJ SC 2900 alle functies zoals hot cues, handmatige en auto loops enzovoorts standaard aan boord terwijl je dat soort functies bij Pioneer alleen op CDJ 2000 krijgt.

De CDJ 2000 heeft natuurlijk wel een mooier display, maar bij Denon kun je het display dan weer uitbreiden met een ipad.
    Hmm de denon is erg geliefd zo te zien haha :), ik heb ook even rond zitten kijken op marktplaats, en ik ben daar de pioneers cdj1000 mk3 tegengekomen. Nou biedt deze verkoper 3 van dit soort spelers aan inclusief flightcases en een djm 500 voor 1000,-

Is dit te duur of waardeloos?

Mvg

Comment

Blijf van de CDJ1000's af. Dit waren voor hun tijd fantastische spelers, maar inmiddels op alle fronten ingehaald. De CDJ 1000 MKIII is alleen een cd speler, dus je moet altijd nog cd's branden. Bovendien is het risico altijd aanwezig dat het loopwerk versleten is en en op niet al te lange termijn vervangen moet worden met een niet gering kostenplaatje.

Een een DJM 500, dat apparaat is inmiddels een jaar of 13 oud. Ik zou er gewoon vanaf blijven.

Comment

Denon is inderdaad erg geliefd hier. Dat komt doordat zowel de bouwkwaliteit als de functionaliteiten boven Pioneer uitstijgen, en dat tegen een veel lagere prijs.

Het enige waar Pioneer beter in is dan Denon is marketing, maar ik heb zo'n gevoel dat daar best wel eens verandering in kan komen nu Denon is overgenomen door inMusic , het bedrijf achter o.a. Numark. En inderdaad, koop aub geen CDJ 1000 meer. USB en MIDI zijn de toekomst.

Comment

Working...
        X