Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe MIDI controller van Allen & Heath: de Xone DX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe MIDI controller van Allen & Heath: de Xone DX

Er waren al een tijdje geruxhten op internet, maar nu hebben we plaatjes: de nieuwe MIDI controller en audio interface van A&H: De Xone:dx

De DX wordt geleverd met Serato ITCH, dus digitaal werken met 4 decks tegelijkertijd. Mooie is dat de DX ook samenwerkt met bijvoorbeeld Traktor.

Prijs en levertijd nog onbekend.

Allen & Heath leveren naar mijn mening nog altijd de hoogste kwaliteit DJ mixers op de markt. Ze gaan dus nu ook die positie innemen in MIDI control?

Comment

Dat zou dan op zich best een strakke zet zijn in de hedendaagse digitale wereld. :) Ik vind het dan wel weer jammer dat de jogs zo klein zijn, dit zal toch bepaalde personen wat afschrikken. Tijd voor een sjiek MIDI systeem waarbij je de 'tabletops' kan loskoppelen van de mixer? Desalniettemin zal dit toch een erg leuk speeltje zijn voor diegenen die graag een erg compacte 4-kanaals controller willen. :)

Comment

Mooi spul, vind het alleen jammer dat deze specifiek op itch gericht is, haalt toch een deel van de markt weg...

Comment

Is niet heel erg op Itch gericht denk ik, de keuze van een fabrikant ligt maar net aan wat hij voor afspraken kan maken. MIDI is net zo universeel als USB, al moet je zelf een MIDI map schrijven! Bovendien zullen er genoeg mensen zijn die een MIDI map schrijven voor andere software, als deze al niet te vinden is van A&H zelf.

Ik vind het wel een goed idee, Allen & Heath is altijd al goed bezig geweest en het is zonde dat hun DJ Mixers niet zo bekend zijn. Ze zijn namelijk retegoed! Als deze MIDI controller net zo goed is als de rest van A&H, hoeven we ons alleen nog maar zorgen te maken over de prijs!

Comment

Working...
          X