Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Gemini GMX of toch oude Stanton SCS.4DJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Gemini GMX of toch oude Stanton SCS.4DJ

Goedendag forumleden,
    Ontzettend benieuwd of iemand nieuws heeft over de Gemini GMX. Levertijd wordt al ruim een half jaar lang uitgesteld, volgens mij niet alleen bij BAX-shop.
    Bestaat deze controller wel? Nog geen review gezien.
    Mijn belang? Ontzettend aan het twijfelen tussen deze of toch de (verouderde , want uit 2010) Stanton SCS.4DJ.
    Ik zoek dus een standalone DJ controller met MIDI mogelijkheden en goede visuals in standalone mode en dat liefst onde 400 EUR
    Nadeel van bijvoorbeeld Gemini CDMP 7000 is prijs, formaat en feit dat mixer gedeelte niet MIDI gestuurd kan worden

Iemand echt nieuws over Gemini GMX of Gemini GMX Drive ?

greet
    Last edited by rflagg; Friday-09-01-2015, 08:46.

De geschiedenis leert ons dat uitstel van nieuwe producten bij Gemini eerder regel dan uitzondering is. Ik heb de geschiedenis van de CDMP7000 nog vers in het geheugen. Het heeft bij deze controller twee jaar geduurd voordat deze goed leverbaar was. Het duurde eerst meer dan een half jaar voordat dit apparaat daadwerkelijk verkrijgbaar was. Omdat in de eerste batch fouten zaten is de productie stopgezet en de nieuwe release steeds weer uitgesteld. Tussendoor was het merk Gemini nog een hele tijd van de markt verdwenen omdat de Nederlandse importeur geen vertrouwen meer in het merk had.

Sinds vorig jaar is er een Duitse partij achter gaan staan en die hebben de kwaliteitseisen omhoog geschroefd. Ik denk dat dit de reden is dat deze serie uitgesteld is; de productie voldeed niet aan de kwaliteitseisen van de importeur.

Wanneer deze serie daadwerkelijk leverbaar is blijft een beetje koffiedik kijken. Het kan zijn dat ze medio februari in de schappen liggen, maar het zou me niets verbazen wanneer er nog een paar maanden overheen gaan.

Comment

bedankt, nuttige info over Gemini, blijf ik nog ff wachten & watchen met hoop.

Comment

ah, veelbelovende update gevonden...zie de manual van Virtual DJ, staan mooie screenprints in van Gemini GMX device en maakt zelfs duidelijk dat deze twee usb aansluitingen voor mediadragers heeft.... hoop dat dit klopt

Comment

Working...
        X