Announcement

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve DJ set van Pioneer: CDJ400K en DJM400K

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by LaRoche View Post
    Het is natuurlijk heel erg afhankelijk van smaak, daarom wordt ook altijd aangeraden om uit te proberen. Ikzelf ben bijvoorbeeld niet zo'n fan van de S1200, maar dat is puur door de kleine opzet. De CDJ-800 is daarentegen lekker ruim, lekker groot en heeft een groot jog wheel. Met een kleine jog wheel kan ik namelijk echt niet overweg;) Maar, wat jij zegt klopt wel, de Denon heeft meer functies (daar staan ze om bekend), en misschien is het scratchen inderdaad beter. Dat kan ik me niet meer herinneren;)
    Natuurlijk is de design van de pioneer cdj's veel mooier,groter en ruimer en zeer overzichtelijk.

Comment

Dat ligt eraan, wat je smaak is. Groter is geen twijfel over mogelijk, maar mooier, overzichtelijker, duidelijker... Dat zijn allemaal dingen die je bevallen of niet bevallen, en wat je zelf uit zult moeten proberen. Wat voor mij werkt, kan voor jou totaal ongemakkelijk zijn, en andersom!

Groter zijn de 800's wel ja, maar dat hoeft ook niet altijd een voordeel te zijn;)

Comment

ik vind zelf de denon ook lekker mixen daarom heb ik ook voor de denon 1200 gekozen
        ik snap alleen dat met midi enzo niet laat ik zeggen ik weet niet hoe ik het aan sluit

Comment

Uhm jongens, dit gaat wel over de DJM's en CDJ's he.

Comment

Klopt, let er overigens wel op dat het echt een gelimiteerde serie is!

Comment

Working...
            X