Announcement

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve DJ set van Pioneer: CDJ400K en DJM400K

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Exclusieve DJ set van Pioneer: CDJ400K en DJM400K

Pioneer heeft een exclusieve DJ set op de markt gebracht van de CDJ400 en DJM400. Deze Cd speler en mixer hebben een piano lak finish en blauwe LED's De set komt in een mooie flightcase.

Naar verwachting is deze DJ set eind November leverbaar voor 1899 Euro inclusief BTW. Vanzelfsprekend is deze set nu al te bestellen bij Bax-shop.nl, wees er snel bij want op = op!

Klik hier voor de CDJ400K en CDJM400K product pagina.

Komt er ook nog zoiets als dit voor de CDJ1000 en CDJ900 denk je? ;)

Comment

WTB een witte versie van een CDJ :-)

Comment

Tja, het is afwachten of er nog meer speciale versie komen van Pioneer Dj gear. Moet zeggen dat ik dit wel een hele mooie set vindt

Comment

Ik vind deze inderdaad wel erg mooi..

Comment

Ik zou zelf niet inspringen op de witte hype van Reloop, maar andere combinaties zoeken. Zwart met blauw is echt een brute combinatie als je dit zo ziet, maar zo zijn er nog veel meer leuke combi's!

Comment

Originally posted by LaRoche View Post
              Ik zou zelf niet inspringen op de witte hype van Reloop, maar andere combinaties zoeken. Zwart met blauw is echt een brute combinatie als je dit zo ziet, maar zo zijn er nog veel meer leuke combi's!
              Zo bedoelde ik het ook zeker niet. Ik ben helaas gewoon een fan van stijlvol witte spulletjes, zie mijn telefoon :).

Comment

En je sokken ;)

maar mooi setje inderdaad..:)

Comment

Originally posted by Robert View Post
                  En je sokken ;)

witte sokken vinden vrouwen vaak niet aantrekkelijk!

Comment

En niet alleen vrouwen niet...;) Nou vind ik Patrick sowieso niet heel aantrekkelijk, sorry jongen! Niets persoonlijks!

Maar back ontopic, ik vind het wel een vette set, weer eens iets anders dan die eenheidsworst!

Comment

Ik heb zelf 2 x cdj-400, en die rode lampjes vind ik al wreed, maar als ik dit geweten had, wachtte ik nog even met kopen:D

Comment

Nice

Comment

Thanks;')

Comment

Ik heb is in een winkel de cdj 800 en de denon dn-s1200 mogen testen op een mixer en ik moet zeggen dat de denon beter was buiten het feit dat de denon kleiner is en een kleiner jog wheel heeft voor de rest had de denon meer functies en het scratchen klonk veel beter.

Comment

Het is natuurlijk heel erg afhankelijk van smaak, daarom wordt ook altijd aangeraden om uit te proberen. Ikzelf ben bijvoorbeeld niet zo'n fan van de S1200, maar dat is puur door de kleine opzet. De CDJ-800 is daarentegen lekker ruim, lekker groot en heeft een groot jog wheel. Met een kleine jog wheel kan ik namelijk echt niet overweg;) Maar, wat jij zegt klopt wel, de Denon heeft meer functies (daar staan ze om bekend), en misschien is het scratchen inderdaad beter. Dat kan ik me niet meer herinneren;)

Comment

Working...
                              X