Announcement

Collapse
No announcement yet.

Paul van Dyk iPhone app

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Paul van Dyk iPhone app

Tranceheld Paul van Dyk volgt in de voetsporen van Deadmau5, hij brengt namelijk zijn eigen iPhone/iPod touch app uit! Echter, in plaats van dat je op je handheld gaat mixen, heb je hiermee een volledige set aan tools beschikbaar die zeer nuttig zou kunnen zijn voor bestaande DJ's.

Filmpje

Armin van Buuren heeft een dvd uitgebracht als app. Hij is de eerste die dit doet, en het is even afwachten of dit een succes wordt. Wanneer dit gebeurt gaan er waarschijnlijk Apple beginnen met films uit brengen als app. De app kan vanaf vandaag gedownload worden in de app. store.

Comment

Ik wordt persoonlijk een beetje moe van al die apps.....

Comment

Voor mij persoonlijk, bezitter van een Ipod Touch 3g, vind ik dit heel handig.
        Twijfel laatste tijd veel over het DB van de omgeving, harder/zachter etc. Kan dat nu gewoon even bekijken op m'n Ipod. Evenals de trillingen in de omgeving & bpm meter is overbodig maar kan handig zijn als je, geen idee waarom je het zou willen, draait met windows media player.

Comment

van die db meters kan je er ook al tientallen vinden. shazam vind ik een goede applicatie

Comment

vind het wel grappig om te zien dat meer DJ's zo'n app uit brengen, wel een leuk iets en miischien ook wel positief voor de toekomst van de artiest en het genre !

Comment

Working...
            X