Announcement

Collapse
No announcement yet.

Djcontroller voor Traktor Scratch Duo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Djcontroller voor Traktor Scratch Duo

Hallo

Als ouderwetse dj ga ik stilaan overstappen van cd's naar draaien met laptop. Ik heb mijn muziekcollectie reeds in Traktor ingevoerd maar ben nu op zoek naar een passende controller.

Wie kan mij een beetje op weg helpen aub?

Dank bij voorbaat.

Dj B

eerste principiele vraag: zoek je iets om alleen de decks van traktor aan te sturen, of een ding waar ook de mixfunctionaliteit in zit?

Comment

Hoi

Ik zoek dus duidelijk een controller waar er enkele mixfuncties aan vasthangen...

Graag raad aub.

Thx

Benny

Comment

Je hebt het over scratch duo en dit is een time code variant van Traktor, overigens wel enorm verouderd. Ik neem aan dat je met behulp van time code en je huidige cd spelers Traktor wil gaan bedienen. Wanneer je ook nog functionaliteit wilt om te mixen, dan blijft over:

Native Instruments Traktor Kontrol Z2 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Wanneer je met een controller volledig controle over je decks wil hebben, dan is de S4 een optie:

Native Instruments Traktor Kontrol S4 MK2 koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

Comment

Ronald,

nog een laaste vraag: als ik alleen de decks wil aansturen, wat is dan een geschikte controller?

Thx

Benny

Comment

Als je alleen de decks wil aansturen en al beschikt over een geluidskaart en mixer dan zou je in mijn ogen het best af zijn met een Kontrol X1 van Native Instruments.

Comment

Working...
            X