Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon DJ MCX8000 MIDI controller/mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denon DJ MCX8000 MIDI controller/mixer

Beste forum lezers,

Ik volg al een tijdje deze Denon DJ MCX8000 MIDI controller/mixer.

Denon komt weer op de markt met een zeer mooi product, alles digitaal, precies wat ik zoek.
    Met 2 USB aansluitingen bovenop de controller.
    Voldoende aansluit mogelijkheden.

Misschien zijn er al mensen die dit product hebben kunnen uit proberen.

Laat dan aub hier je bevindingen horen.

Groet DJ Hennie

Wanneer zijn er flightcages beschikbaar voor dit systeem en om welk merk gaat het dan.

Groet DJ Hennie

Comment

Nog even geduld hebben ;)

Magma DJ Controller Case koop je bij Bax-shop met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Odyssey FZGSMCX8000W2 koop je bij Bax-shop met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Comment

Ik ben in het bezit van deze Shure SM 58 dynamische zangmicrofoon.

Welke geluids kabel kan ik het beste kopen voor bovenstaande controller.

Tevens bezit ik actieve boxen van DB Technologies Opera 915 DX actieve luidspreker.

Welke kabels kan ik het beste kopen i.c.m. met de controller. ( 10 meter )

Gr. Hennie

Comment

Xlr
          Last edited by BT-Studio; Friday-09-09-2016, 12:13.

Comment

Hoef ik geen rekening te houden met stereo of gebanlaceerde kabels. Of heeft dat hier niets mee te maken.

Comment

XLR is gebalanceerd.
              Microfoon is mono (1 XLR kabel).
              Luidsprekers elk een eigen kabel voor elk kanaal (links / rechts).

Comment

Dank je wel BT-Studio

Comment

We zijn inmiddels weer een maand verder, zie ik op de site dat er weer 8 weken bij komen voor de flightcase.?
                  Wat is er met deze leverancier aan de hand.

Is er geen andere leverancier te vinden die een vergelijkbare koffer kan leveren. ?

Mijn voorkeur gaat uit naar een vergelijkbaar model als deze
                  Odyssey FZGSMCX8000W2 flightcase voor Denon MCX8000 DJ

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
                  Nog even geduld hebben ;)

Magma DJ Controller Case koop je bij Bax-shop met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

http://www.bax-shop.nl/dj-controller...non-mcx8000-dj

Comment

Odyssey is een merk dat wij zelf uit de VS importeren en je kan je wellicht voorstellen dat flightcases logistiek gezien een lastiger product zijn dan bijvoorbeeld hoofdtelefoons. Het blijft allemaal handwerk en wanneer een bepaalde lijn vertraging heeft opgelopen dan heeft dit invloed op de hele zending. Ondanks dat wij een half jaar van te voren de bestelling opgeven en nog speelruimte inbouwen kan het helaas zijn dat we de levertijd alsnog moeten aanpassen.

Flightcases laten we door het gewicht en de afmetingen niet invliegen. De transportkosten zouden dan zo hoog zijn dat we de verkoopprijs moeten verdubbelen.

Comment

Ik heb gisteren Engine 1.5 gedownload voor Windows 7
                      En geïnstalleerd voor de Denon MXC8000 controller.
                      Mijn vraag is: is dit bruikbaar op een Windows 7 laptop i7
                      Ik heb de Windows versie geïnstalleerd maar nu verschijnt er alleen een Apple uitvoering en die kan de mp3 bestanden uit Serato DJ niet inlezen naar Engine 1.5.
                      Last edited by DJ Hennie; Tuesday-11-10-2016, 17:01.

Comment

Misschien zijn er meer mensen die de Denon MCX8000 controller hebben gekocht.
                        En hun bevindingen willen delen met ons.

Tips zijn altijd welkom

Comment

Working...
                        X