Announcement

Collapse
No announcement yet.

XDJ-RX of DDJ-RZX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• XDJ-RX of DDJ-RZX

Beste mensen,

Ik heb zojuist mijn XDJ R1 verkocht omdat ik wilde upgraden naar de XDJ-RX. Nu is mijn oog gevallen op de DDJ-RZX.
    Bijna iedereen die ik spreek, raad mij toch de XDJ-RX aan omdat: er 2 usb sticks in kunnen, mooie prijs, beeldscherm en je kan er alle basis dingen mee doen (wat eigenlijk voldoende voor mij is).

Echter ben ik een grote fan van scratchen en dat vind ik er fijn op grotere Jogwheels. De DDJ-RZX heeft als voordeel: Grotere jogwheels, 4 kanalen! en heeft al met al een krachtigere hardware.
    Groot nadeel is: Je zit gebonden aan een laptop en ik zal hoogstwaarschijnlijk niet gebruik maken van de visuele mogelijkheden.

Prijs kwaliteit zegt me om voor de XDJ-RX te gaan maar toch kan ik om een of andere reden de DDJ-RZX niet uit mijn hoofd zetten.

Kan iemand mij aub van waardig advies voorzien?

Groeten,
    Justin

Wanneer je op het punt staat een dergelijke grote uitgave te doen en je hebt twijfel, dan zou ik adviseren om eens in een van onze shops langs te komen. Beide Pioneer producten staan klaar voor gebruik in Amsterdam, Rotterdam, Goes en Antwerpen.

Zo kan je zelf ondervinden, met de ondersteuning van onze profs, wat de beste keuze voor je is.

Comment

Working...
    X