Announcement

Collapse
No announcement yet.

tracks analysen in traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tracks analysen in traktor

beste, ik ben helemaal nieuw met traktor en heb twee vraagjes die jullie hopelijk kunnen beantwoorden... een, is er een manier om bv een hele harddisc ineens te analysen ipv mapje voor mapje?
    twee, als ik een aantal tracks heb geanalysed op bpm, krijg ik de weergave niet op bv bpm van laag naar hoog... misschien een instelling probleem? voorheen werkte ik met vdj en daar klikte je simpel op het knopje bpm en ze kwamen op volgorde....
    gr marcel

tip 1: als je nieuw bent in traktor is het handig om je i.i.g. een klein beetje in te lezen. het is veruit het beste dj programma dat er is, maar je moet er, in het begin, wel wat moeite voor doen.
    tip2: het is een aanrader om al je muziek op 1 vaste plaats te hebben, dat maakt backups etc ook veel kleiner.
    tip3: het selecteren op bpm is wel degelijk een mogelijkheid in traktor: bovenaan je lijst met tracks is er een grijze balk, ga daar op staan met de muis en klik rechtermuisknop, kijk of een v vinkje staat bij bpm, als niet doe je dit alsnog. kijk nu waar bpm staat in de kolommen (misschien valt deze kolom buiten je beeldscherm, ga dan met cursor pijlen helemaal naar rechts tot je m ziet. klik bovenaan de kolom op bpm: et voilá, geregeld.
    als je meer wilt weten kan ik je adviseren een paar lessen te volgen. ik weet toevallig waar dat kan ;)

Comment

Working...
    X