Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rekordbox dj met traktor-gear

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rekordbox dj met traktor-gear

Yooo, ik zit te overwegen om over te stappen van Traktor naar rekordbox dj. Nu is het zo dat ik een audio6 heb van traktor en de timecode vinyls. Na een beetje zoeken kwam ik er achter dat rekordbox dj de audiokaarten van derden gewoon ondersteund, maar de timecode vinyl niet. Daar zou je dan weer de timecode van serato voor kunnen gebruiken. (Of van pioneer zelf) Heeft iemand hier ervaring mee? Voordat ik de software van rekordbox dj aanschaf.. Of dit uberhaubt mogelijk is e.d.

Tnx in advance!

Owen

Niemand een idee of dit mogelijk is?

Comment

Hey, sorry voor de wat late reactie, maar gisteren hoorde ik iets waar je misschien wat aan hebt. Kijk eens naar Rekordbox DVS. Ik gebruik het zelf niet, maar volgens mij is dat Rekordbox DJ met de mogelijkheid om timecode vinyl te gebruiken.

Comment

Originally posted by Owensouth View Post
        Yooo, ik zit te overwegen om over te stappen van Traktor naar rekordbox dj. Nu is het zo dat ik een audio6 heb van traktor en de timecode vinyls. Na een beetje zoeken kwam ik er achter dat rekordbox dj de audiokaarten van derden gewoon ondersteund, maar de timecode vinyl niet. Daar zou je dan weer de timecode van serato voor kunnen gebruiken. (Of van pioneer zelf) Heeft iemand hier ervaring mee? Voordat ik de software van rekordbox dj aanschaf.. Of dit uberhaubt mogelijk is e.d.

Tnx in advance!

Owen
        Je kan de DVS trial van Rekordbox DJ proberen voor 30 dagen. Nadeel is dat je timecode vinyl van Serato of Pioneer moet hebben om dit te testen.
        Als je het goed wil testen neem dan die van Pioneer.

Paar maanden geleden was ik hetzelfde aan het testen met mijn Audio8DJ en Pioneer timecode vinyl. Ik merkte wel hele kleine delay dat bij scratchen zal opvallen.
        Ik heb nu volledig de overstap naar Rekordbox gemaakt met een DJ controller en de DVS bundel erbij.

Comment

oke, die begreep ik al dat dit mogelijk was, alleen zit ik weer met het feit dat ik een nieuwe geluidskaart moet halen van Pioneer-dj. de vraag was echter of ik de geluidskaart van Traktor audio 6 kan gebruiken. De nieuwe vinylplaten van pioneer of serato zijn de kosten niet. maar ik begrijp dus dat met het vinyl van pioneer het wel mogelijk is.. dat is prettig, dan zal ik dit gaan aanschaffen en hoef ik niet meer met meerdere schermen te werken om vanuit rekordbox de mp3's te slepen naar traktor. Mijn vraag is beantwoord!
          Last edited by Owensouth; Wednesday-02-05-2018, 12:18.

Comment

Working...
          X