Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor geluid probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor geluid probleem

Hallo allen,

ik heb een probleem met mijn Traktor.
    Na de Windows update waarbij het niet meer mogelijk was om Traktor met de controller te bedienen. heb ik uiteindelijk alles weer werkend gekregen.

Maar nu heb ik sinds een week problemen met het geluid. na ca. 30 seconden word het geluid slecht van kwaliteit, gaat het rondzingen en galmen. En soms ook kraken.

ik heb er al veel aan gedaan , drivers , updates, Traktor 3 geïnstalleerd helaas zonder succes. het geluid is nog steeds slecht.

Wanneer ik dezelfde track met de Windows Mediaplayer afspeel is het geluid gewoon goed.

ik heb diverse latency's uitgeprobeerd, helaas zonder succes.
    ook diverse drivers geprobeerd. ook zonder succes.
    en de drivers die men bij Traktor adviseert, worden tegen gehouden door mijn antivirus software...

Verder is er nog een discussie over het gebruik van de Asio of Wasapi driver. Van de ene kant hoor ik dat ik de Wasapi driver moet installeren , maar vanuit Native lees ik weer dat ze juist de Wasapi afraden.

Ik werk met een Traktor S4 MK2
    Mijn laptop is een Lenovo G700 (I7) ,Om dingen uit te kunnen sluiten komt er een nieuwe installatie van Windows en wordt er een SSD geïnstalleerd

wie kan mij helpen
Working...
X