Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ2000 en CDJ900 worden in December uitgeleverd!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer CDJ2000 en CDJ900 worden in December uitgeleverd!

Goed nieuws! Van Pioneer krijgen wij zojuist het bericht dat de CDJ2000 en CDJ900 begin december zal worden uitgeleverd. Dat betekend dat alle klanten die een CDJ2000 of CDJ900 besteld hebben deze in December op de deurmat kunnen verwachten.

Pioneer hoopt eind december alle backorders geleverd te hebben naar de dealers, dus ook naar ons!

Wij kunnen haast niet wachten, jullie wel?

Prettige start van het nieuwe jaar, denk ik zo. :)

Comment

Nu nog even sinterklaas en of de kerstman aankijken: Baxshop top tip: Vraag er eentje aan de sint en eentje aan de kerstman ;)

Comment

Originally posted by marc View Post
        Nu nog even sinterklaas en of de kerstman aankijken: Baxshop top tip: Vraag er eentje aan de sint en eentje aan de kerstman ;)
        Ja dan schieten ze iig beiden in de lach :P

Ben wel erg nieuwsgierig tho.. misschien kan dan volgend jaar m'n traktor scratch eruit, gaak over op usb stickjes :D (wacht alleen tot een maandje of 2 na lancering met bestellen, dan zullen de 1e/ergste bugs zich de kop wel op gedaan hebben, en het geld aspect heh ;)).

Comment

Nog 1 weekje Wachten en heb 2 nieuwe aanwinsten

Comment

Originally posted by Cbaa View Post
            Nog 1 weekje Wachten en heb 2 nieuwe aanwinsten
            Cool! FOTO'S!! ;)

Comment

volgens de verdeler zit ik bij de eerste lading dus. als ik ze heb foto's

Comment

Ik heb de eerste foto van een setje 'wilde' CDJ2000's al gezien! Heeft iemand van hier zijn setje al binnen? :)

Comment

Wij krijgen ze woensdag/donderdag als het goed is :)

Comment

Vind dat dit toch allemaal redelijk vlot gaat bij Pio, goed te zien dat ze lekker snel leveren.

Comment

Working...
                    X