Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DJM 2000!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DJM 2000!!!

De nieuwe mixer van Pioneer heeft als naam de DJM 2000. Deze vier kanaals DJ mixer heeft digitale effecten, een touch screen en nog veel meer. De Pioner DJM-2000 DJ mixer wordt het nieuwe paradepaardje van Pioneer. Meer informatie volgt snel.

Vanmiddag zal er meer nieuws vrijkomen rond deze nieuwe mixer, stay tuned! Wij zullen u op de hoogte houden via ons Twitter kanaal en via het Bax-shop.nl nieuws.

Volgens mij moest de R&D afdeling van Pioneer bezig gehouden worden, maar ze missen naar mijn idee echt de boot. Indeling ziet er mij niet logisch uit (al kan die nog zoveel).

Jammer, ben bang dat dit niet de DJM 800 gaat vervangen.

Comment

Filmpjes beschikbaar!!
      Fragment 1
      Fragment 2
      Fragment 3

Comment

Wat een belachelijk geil ding! Vind hem er ontzettend stoer uitzien, vooral de Frequency mix is ontzettend vet! Het is gewoon de SVM-1000 maar dan voor alleen audio. Al iets bekend van nederlands prijskaartje? Ik gok 2000 euro o.d?

Comment

Nou, jij kan best aardig gokken dan... ;)
          Hier de productpagina van de Pioneer DJM 2000!

Comment

Zozo, dat is een behoorlijk bedrag voor een mixer. Maargoed de kwaliteit van de pioneers mixers is gewoon ongelooflijk.

Comment

Plus daarbij dat Pioneer vaak erg verfijnde snufjes in hun apparatuur steekt die stiekem vaak wel eens goed van pas komen.

Comment

Er is al wat meer info bekend. Moet zeggen, top mixer. Zoals al was te verwachten heeft hij een perfecte intergratie met de CDJ2000/CDJ900 en Recordbox.
                Hij zal medio juni 2010 leverbaar zijn voor 1999 euro.

Comment

Best wel een aardig productje! Ziet er weer ongelooflijk lekker uit, met een stel topfuncties! Het prijsverschil met de DJM-800 is overigens niet heel groot, je zou het verschil groter verwachten als je ziet wat de DJM-2000 meer heeft!

Comment

Haha, was gewoon wilde gok he!

Maar voor op de productpagina, er staat;"De DJM-2000 heeft alle basis functies die u ook op de CDJ800 tegen komt."

Volgens mij moet dit de DJM-800 zijn.

Vind het een super apparaat! Hij past, zover ik kan zien op het filmpje van Pioneer de "overview", perfect aan op de CDJ-2000.

Hier plaatjes;

Last edited by Rick; Wednesday-10-03-2010, 17:58. Reason: foto's naar links

Comment

Ik heb even van de foto's links gemaakt, ze waren wel heel erg groot. ;)

Comment

Ja had ik ook wat aan de late kant door, bedankt!

Comment

Als je de mixer los op een foto ziet dan lijkt hij smaller dan op een foto met de 900's en 2000's. Ik vind dat er persoonlijk niet uitzien. Gaat nu de djm 800 uit de handel?

Comment

Ik denk dat de DJM800 nog wel in de handel blijft en deze DJM 2000 de mixer wordt voor de DJ die graag veel truukjes uithaalt en graag op een creatieve wijze muziek bewerkt.

Comment

Hij is ook een stuk groter dan de 800, dus zou een rare actie zijn als Pioneer hem van de markt haalt. de DJM2000 is 19 inch.

Comment

Working...
                              X