Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DJM 2000!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Weet iemand al iets van een Demo in Nederland af? Je had ook een CDJ-2000 launch in Amsterdam dus mischien ook een DJM-2000 launch ergens? Iemand?

Comment

Originally posted by Patrick View Post
      Ik zie zoveel liver de CDJ 2000 verschijnen. Puur en alleen om het feit dat ik liever 1,5 TB aan gemakkelijk opzoekbare muziek heb, dan twee zware, relatief chaotisch geordende CD-mappen.

Overigens hoop ik niet dat de goede oude platenspeler alsnog gaat verdwijnen, ik heb nog steeds een paar toppertjes op vinyl die ik nog af en toe wel draai =D
      Als ik het geld ervoor had om mij er 2 te veroorloven, zal ik dit zeker hebben gedaan. Ook om het feit (zoals jij al zei) dat ik makkelijk vanaf een schijfje ofzoiets dergelijks mijn muziek kan oproepen en ook tegelijkertijd met cd's kan draaien. Vinyl doe ik niet aan. Maargoed: nu worden de CDJ 1000's Mk3 goedkoper, dus dat is ook aantrekkelijk ;). Jammer is alleen dat deze niet meer worden gefabriceerd..

Comment

of de prijzen gaan stijgen 2e hands op marktplaats omdat ze niet meer gemaakt worden..

als advertentie heb je dan 2 cdj 1000 mk3's liggen, die niet meer geproduceerd worden, voor dit bedrag zijn ze van jou, wat zou het zijn. 1800 euro of iets dergelijks?

Maargoed we dwarrelen af, ik vind de djm 2000 persoonlijk erg ziek. heel mooi, features zijn ook super. Niks voor mijn budget, maar weet zeker dat hier een pro dj veel mee kan. Voor ons is het ff sparen, en ja je weet nooit over 2 jaar he! Gelukkig hebben we daarom de djm 800 nog!

Comment

Wie zegt dat de DJM800 nog lang in het assortiment blijft? Een paar maanden na de introductie van de CDJ2000 is de CDJ1000 eruit gegaan, wie zegt dat de DJM800 daar niet achteraan gaat, over een paar maanden?

Comment

De DJM2000 is wel een héél andere richting dan de DJM800. Ik denk dat veel DJ's erg moeten gaan wennen aan de lay-out die volledig anders is dan ze gewend zijn, in combinatie met de vele extra functies.

Comment

Even gevraagd bij Karl Detken, Artist Relations van Pioneer;

Ik citeer;

@RichardDus no way #1 selling mixer will not go away 4 long time. #DJM2000 not replacement for 800
              http://twitter.com/KarlDetkenProDJ/status/10471466602

Comment

De DJM800 is inderdaad de beste verkopende mixer van Pioneer, maar was de CDJ-1000 niet ook de best verkopende CD speler? Maar goed, gelukkig houdt Pioneer de DJM-800 nog lang in het assortiment, dan kunnen we tenminste ook met iets minder als de DJM-2000 genoegen nemen!

Comment

Jep, dat had ik ook nog even gevraagd want het leek me ook.

Het kwam eropneer dat de CDJ-2000 de directe opvolger is van de CDJ-1000 maar de DJM-2000 niet van de DJM-800 maar een monster op zichzelf.

Comment

Op het dj gebied was de usb functie echt een doorbraak. Mixers zijn eigenlijk al jaren hetzelfde idee op enkele kleine dingetjes na. Ik verwacht dan ook niet dat alles opeens overstag gaat en de djm2000 de standaard gaat worden. Ik hoop het ook niet.

Comment

Waarschijnlijk staat de DJM-2000 wel op de MusikMesse, dus we zullen komende woensdag of donderdag eens kijken of hij zijn geld waard is!

Comment

wie wil nou op een apres ski feest waarze met bier gooien een touch screen:p

Comment

Niet iedereen draait in een foute apres-ski tent en dit is daar ook niet de mixer voor. (En als je in je toko toelaat dat er met bier gegooid wordt, is dat bij voorbaat al een kansloze zaak..)

In zulke gelegenheden zul je meer Dateq en cosoorten tegenkomen.

Comment

ik zou hem zelf wel willen aan functies maar ik vind het gewoon minder en dat dit niet de vervanger gaat worden van de djm 800... bijna niemand heeft hem . ik zou wel willen weten waarneer mensen hem langer hebben hoelang dat touchscreen meegaat.

Comment

Ik vind het niet gek dat nog bijna niemand hem heeft. Hij is ook nog niet leverbaar. :-/ Dat touchscreen werkt gewoon goed hoor, hetzelfde dat je vindt op de CDJ-2000. En die heeft zichzelf al wel kunnen bewijzen.

Comment

er zit geen touch screen op de cdj 2000 ik heb er al op gedraait en ik zweer het (of ben ik nou gestoord)

Comment

Working...
                                X