Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DJM 2000!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nee er zit geen touch screen in de cdj2000. Wij hebben er 9 onder lease staan en 3 in de verhuur en ik ben hem nog nooit tegen gekomen.
    Die DJM 2000 gaat nooit de vervanger worden van de djm 800.

De enige reden waarom de cdj2000 nu op de riders staan is omdat ze hetzelfde werken en hetzelfde kunnen als de cdj1000 alleen dan wat meer, de meeste dj's hebben zelf geen 2000, maar het staat zo leuk op je rider. De meeste extra functies van de 2000 worden (nog) niet gebruikt, om de simpele reden dat de meeste dj's de functies nog niet goed genoeg kennen om het live te gebruiken.

Comment

Originally posted by djwildfox View Post
      er zit geen touch screen op de cdj 2000 ik heb er al op gedraait en ik zweer het (of ben ik nou gestoord)
      Helemaal in het midden, recht onder het scherm. Een lang zwart balkje waar Needle Search onderstaat.

Comment

Ik heb hem er meteen even bij gepakt en inderdaad Patrick heeft gelijk. Niet echt een scherm maar wel iets waar je op kunt drukken.

Ik kende van de CDJ1000 al eigenlijk niet eens alle functies van de CDJ2000 zal dat wel helemaal niet gaan gebeuren. Maarja kan mezelf ook niet echt motiveren om er iets mee te gaan doen...

Comment

Originally posted by Patrick View Post
          Helemaal in het midden, recht onder het scherm. Een lang zwart balkje waar Needle Search onderstaat.
          dat is niet het scherm waarop je doelde als bij de nieuwe mixer van Pioneer....

Comment

ohh ik wist niet dat je dat bedoelde.... maar die functie is wel echt dodelijk:p

Comment

Working...
            X