Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer Rekordbox software binnenkort gratis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer Rekordbox software binnenkort gratis

Rekordbox, de digitale muziekbeheersoftware die gemaakt is door een samenwerking tussen Pioneer en MixVibes (AKA de iTunes voor DJ's ), wordt binnenkort gratis beschikbaar als een download voor alle DJ's, na de succesvolle lancering van de nieuwe clubstandaard CDJ's.

Tot op heden was Rekordbox alleen beschikbaar met een aankoop van de CDJ-900 of CDJ-2000, maar per 1 mei 2010 zal Pioneer het gratis beschikbaar maken als een download (op www.pioneerdj.eu). Zelfs zonder de spelers thuis te hebben, kun je nu overal de software gebruiken om tracks voor te bereiden, voor gebruik met de CDJ-900's of CDJ-2000's in de club.

Klik hier voor meer informatie.

ow yeah!

Comment

Tevens is de lang verwachte rekordbox update uit!! :)

Eindelijk PRODJ-link vanaf je laptop naar je spelers!

The latest version of rekordbox is 1.1.0. (March 18, 2010)
      In order to use the rekordbox LINK Export feature with your CDJ-2000/CDJ-900, you will need to upgrade your CDJ-2000/CDJ-900 firmware (Ver.3.00 or later) at the same time you upgrade to rekordbox Ver.1.1.0.

Forum van pioneer met uitleg en download links: http://forums.pioneerdj.com/eve/foru...04/m/130107635
      Last edited by Kevin S; Thursday-18-03-2010, 09:30. Reason: Link voor source toegevoegd waar updates te halen vallen

Comment

Helaas, helaas! Ik durf te wedden dat ik niet de enige ben die er naar heeft lopen zoeken, maar de gratis release laat nog even op zich wachten. Op de Pioneer site staat:

Originally posted by Pioneer
        rekordbox™ will be freely available from 17th May 2010 on www.prodjnet.com/rekordbox/support
        Het is dus stiekem een eind opgeschroefd. Nog eventjes wachten dus!

Comment

Originally posted by Patrick View Post
          Zelfs zonder de spelers thuis te hebben, kun je nu overal de software gebruiken om tracks voor te bereiden, voor gebruik met de CDJ-900's of CDJ-2000's in de club...
          Of straks met de CDJ-350's thuis.

Dus kan dat gebash op de 350 nou stoppen of eh?

Comment

Gebash op de 350? Kan ik hier niet terugvinden.

Comment

Krijg je nog wel de cd's er bij als je de spelers koopt?

Comment

Rekordbox komt niet op CD maar is altijd al per download verkrijgbaar geweest. In de CDJ's kreeg je alleen een code om Rekordbox te registreren op de website. Of dit doorgezet wordt weet ik niet, ik ga er niet van uit.

Comment

Working...
                X