Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe gear van Pioneer: CDJ 350 en DJM 350

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ok, ik kan dus niet van tevoren die cues enzo instellen, en die mijn cdj's vanaf mijn laptop laten draaien/laden?

Comment

Of je ze kunt voorbereiden weet ik niet. ik weet wel dat je ( in iedergeval met de cdj 1000 ) cue's kunt opslaan op sd kaartjes enzo. Het lijkt me sterk dat dat bij deze niet kan. misschien dat het bij de informatie staat op de bax-shop site?

Comment

Ja, dat kan vanaf 1.1 uit m'n hoofd gezegd, als je je CDJ's met je laptop linkt.

Comment

ok, ik kheb rekord box 1.2.3 dus dat moet goed gaan;) en dan kan ik dus beide cdj's liedjes laten halen van me laptop?!

Comment

Originally posted by djvince View Post
            als je het nou zou vergelijken zonder de djm350 of 400 ertussen?? heb namelijk nog niet zo gek lang een x9 gekocht, en heb ook niet het geld om nu alweer een djm 350 erbij te kopen.

dan nog een rekord box vraagje.
            het is nu gratis te downloaden, wat ik heb gedaan. maar ik zie maar 1 dek. klopt dit?
            Ik zal als ik jou was nu niet nog eens in een DJM 350 gaan investeren; jou Numark X9 heeft alles 24-bit digitaal en meer effecten en 3 Phono/Line ingangen, dus is een prima mixer.

Comment

dat is ook de reden dat ik het de vergelijking zonder djm350 vroeg;)

Comment

Originally posted by djvince View Post
                dat is ook de reden dat ik het de vergelijking zonder djm350 vroeg;)
                Ik noemde deze vergelijking voor eventuele geldbesparing in dit geval; misschien was je het van plan. Je moet natuurlijk wel even kijken of iets toegevoegde waarde heeft in zo'n opstelling; met twee CDJ 350's kan je al vrij veel. En kwa specs en duurzaamheid lijkt de DJM 350 erg veel op de Numark x9. Maargoed, het ligt natuurlijk aan jezelf wat je wilt ;)
                Last edited by DeejayTim; Monday-31-05-2010, 07:49.

Comment

ja, het enige wat ik tot nu toe jammer vind, is dat die jet, wah etc uit de 350 zijn:( rekord box en alles is wel weer heel relaxt;) en ik vind ze erg mooi!! mooier dan de gewone 400(de 400k is ook erg mooi, maar helaas weer niet los te krijgen;);))

Comment

Working...
                  X