Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe gear van Pioneer: CDJ 350 en DJM 350

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe gear van Pioneer: CDJ 350 en DJM 350

Het blijkt de laatste tijd niet op te kunnen bij Pioneer. Nog niet zo lang geleden kwamen ze met de CDJ 2000 en CDJ 900 op de proppen. En niet te vergeten de nieuwe DJM 2000. Gelukkig zijn ze ook de DJ's niet vergeten die niet de behoefte hebben aan een wirwar aan functies.

De CDJ 350 is de wederhelft van de CDJ 400. Hij is uitgerust met een USB poort, zodat je ook met deze speler niet met een grote CD-map hoeft te rond te zeulen, maar met een simpel USB stickje of externe harde schijf. En, what's more, hij werkt ook met Rekordbox! Voor degene die Rekordbox nog niet kennen: het is voor DJ's met een compitabele CDJ, wat iTunes is voor mensen met een iPod. Hardstikke belangrijk dus, maar ook nog eens erg handig, omdat je van te voren een groot deel van je set kunt voor bereiden. Denk aan bijvoorbeeld loopjes van tevoren inspelen!

Naast de CDJ 350 hoort natuurlijk een mixer, en een mooi bijpassend model is de DJM 350! Deze strakke DJ mixer heeft alles wat je als professionele DJ nodig hebt, een heldere VU meter, 3-bands EQ, faderstart en natuurlijk nog veel meer. Het zal je dan ook niet verbazen dat ook deze mixer een Pioneer-kwaliteit weet de bieden!

Bekijk hier de CDJ 350 productpagina
    Bekijk hier de DJM 350 productpagina

Vreemd heeft pioneer dan zo de plank mis geslagen met de cdj350? wat gaat het verschil worden met de 400 enkel de rekordbox of meer?

Pioneer blijft me op dit moment verbazen!

Zijn er al plaatjes of filmpjes?

Comment

Ik vond hier een plaatje van de CDJ 350 en hier een van de mixer

Ben ik de enige die het weer helemaal niks vind?
      Last edited by Rick; Tuesday-23-03-2010, 15:08. Reason: Links aangepast naar Bax-versie

Comment

@ Citybeatz nu ik de foto,s ziet kan ik je een handje geven de cdj350 ziet er zo vierkant en goedkoop uit... de DJM350 is net de DJM400 en die heb ik eigenlijk altijd al te klein gevonden denk dat pioneer hier flink de plank mee mis gaat slaan.
        Uiteraard weten we nog niets op het technische gebied maar de looks zijn niet om over naar huis te schrijven.

Jammer pioneer had dan na de messe pas de spelers gelanceerd....

Comment

We zullen het morgen op de Messe zien waarschijnlijk, het technische geheel zal dan ook wel bekend worden. Overigens vind ik de CDJ-350 er veel beter uitzien als de CDJ-400 hoor, dat is zo'n lelijk opdondertje! Deze ziet er tenminste een beetje volwassen uit!

Comment

Nu ook in de shop te vinden;

Pioneer DJM 350 DJ-mixer

Pioneer CDJ 350 tabletop CD/usb speler

Last edited by Rick; Tuesday-23-03-2010, 15:13.

Comment

Mogen het duidelijk zijn dat door deze lancering de djm2000 geen standaard gaat worden.

Comment

Is de djm 350 beter of slechter als de djm 400?

Comment

Dat betwijfel ik, als ik toch moet kiezen, zou het de 2000 worden, want aan 2 kanalen heb ik gewoon helemaal niks. en ik denk dat meerdere mensen zo denken.. ik neem ook aan, iemand met de cdj1000 ofzo, gaat toch de djm800 nemen denk ik.. dit is gewoon veel uitgebreider.

Comment

Denk dat los van het aantal kanalen ook de effecten van de DJM-800 meespelen.

Prijstechnisch is de DJM-350 natuurlijk een stuk voordeliger.

Zelfde geld voor de CDJ-350.

Voor de bedroom-dj die toch wilt zeggen dat hij Pioneer heeft is het een uitstekende set.
                    En zelf ben ik me ook nog eens aan het bedenken voor zo'n setje CDJ's-350.
                    CD's afspelen, maar ook de mogelijkheid tot software bedienen en USB afspelen. Dat spreekt me wel aan voor de drive-in. Uitgebreid mixen doe ik toch nooit...

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                      Is de djm 350 beter of slechter als de djm 400?
                      Hoe kunnen wij dat weten?

Comment

Vanaf heden zijn de uitgebreide productafbeeldingen en specificaties te bekijken op de links in het nieuwsbericht!

Comment

By the way, high-resolution afbeeldingen van de Pioneer CDJ 350 en Pioneer DJM 350! Alsjeblieft. =)

Pioneer CDJ 350, hoek
                          Pioneer CDJ 350, bovenzijde
                          Pioneer CDJ 350, achterzijde
                          Pioneer CDJ 350, beatdisplay
                          Pioneer CDJ 350, USB slot

Pioneer DJM 350, hoek
                          Pioneer DJM 350, bovenzijde
                          Pioneer DJM 350, achterzijde
                          Pioneer DJM 350, effect trimming
                          Pioneer DJM 350, USB slot

Comment

DJM 350 bovenzijde werkt niet. ;)