Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe gear van Pioneer: CDJ 350 en DJM 350

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed bezig Patrick!

Comment

Originally posted by Patrick View Post
      Wel.
      Bij mij werkt hij ook niet hoor, ik zie zo'n vierkant venstertje met een rood kruisje er in...
      DJM 350 Effect trimming zelfde probleem, de rest werkt wel.

Comment

Nou, bij mij laad hij lekker wel. Maar ja, ik heb dan ook een geweldige browser van Google :p.

HIER een zipbestandje

Comment

En hoe verklaar je dan dat de rest wel werkt?
          Ik heb in je images-index gebladerd en op die manier direct de rest aangeroepen, zonder problemen, alleen bij de twee aangegeven plaatjes. ;)

Comment

Wel verrekt geen monitor uitgang! Baf...

Comment

Originally posted by Rick View Post
              En hoe verklaar je dan dat de rest wel werkt?
              Ik heb in je images-index gebladerd en op die manier direct de rest aangeroepen, zonder problemen, alleen bij de twee aangegeven plaatjes. ;)
              Waarschijnlijk omdat die een hogere Y-resolutie hebben als de rest. Laten we deze discussie overigens lekker zaterdag houden. Oh ja, en je krijgt nog geld van me =)

Comment

Originally posted by roderickk View Post
                Wel verrekt geen monitor uitgang! Baf...
                Ik vermoed zelf niet dat dit een probleem is, omdat de DJM/CDJ 350 combinatie zich toch vooral richt op het gebruik in combinatie met een PC/laptop/appel. Dan kun je gewoon de monitor op je interface zetten.

Comment

gebruik opera ..... is beter.. je klikt weg?? je klikt op het icoon en hij is weer terug!

Comment

Wat bedoel je??

Comment

Ik denk dat ik wel weet wat DjWildFox bedoelt, maar zowel FireFox als Google Chrome en de nieuwste IE hebben allemaal dezelfde functie;)

Comment

nou eN!!

Comment

Dan moet je niet gelijk boos worden, ik geef alleen maar aan dat er meer op de wereld is als alleen Opera. Het is dus niet een op zichzelf staande feature die alleen Opera biedt, om het totaalplaatje compleet te houden op het forum;)

Maar goed, back on-topic?

Comment

Back to het onderwerp.

Is er al een verwachting wanneer ze uit komen? Die CDJ-350's zijn er wel heerlijk uit voor een mooie prijs

Comment

ja ben ik ook wel benieuwd naar! maar als ik zo naar de functies kijk, heeft de cdj 400 er dan niet meer...?

Comment

Qua levertijd kan ik momenteel niet veel zinnigs zeggen, aangezien ik lekker thuis zit vandaag. Wel is het zo, dat als je als eerste besteld, je hem ook als eerste binnen hebt. First come, first serve. Dus als je er inderdaad op zit te wachten, zou ik aanraden om even met de helpdesk contact op te nemen zodat hij inderdaad voor jou in bestelling gezet kan worden.

Qua functies, zijn de CDJ-400 en de CDJ-350 een vergelijking tussen appels en peren. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de 350, aangezien deze gebruikt kan worden in combinatie met Rekordbox, maar that's just me. Ook hier gaat op, zoals bij veel dingen, welke criteria zijn het belangrijkst, welke minder, en wat is je budget ervoor.

Comment

Working...
                                X