Goed bezig Patrick!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe gear van Pioneer: CDJ 350 en DJM 350
Collapse
X
-
Nou, bij mij laad hij lekker wel. Maar ja, ik heb dan ook een geweldige browser van Google :p.
HIER een zipbestandje
Comment
-
Originally posted by Rick View PostEn hoe verklaar je dan dat de rest wel werkt?
Ik heb in je images-index gebladerd en op die manier direct de rest aangeroepen, zonder problemen, alleen bij de twee aangegeven plaatjes. ;)
Comment
-
Originally posted by roderickk View PostWel verrekt geen monitor uitgang! Baf...
Comment
-
Dan moet je niet gelijk boos worden, ik geef alleen maar aan dat er meer op de wereld is als alleen Opera. Het is dus niet een op zichzelf staande feature die alleen Opera biedt, om het totaalplaatje compleet te houden op het forum;)
Maar goed, back on-topic?
Comment
-
Qua levertijd kan ik momenteel niet veel zinnigs zeggen, aangezien ik lekker thuis zit vandaag. Wel is het zo, dat als je als eerste besteld, je hem ook als eerste binnen hebt. First come, first serve. Dus als je er inderdaad op zit te wachten, zou ik aanraden om even met de helpdesk contact op te nemen zodat hij inderdaad voor jou in bestelling gezet kan worden.
Qua functies, zijn de CDJ-400 en de CDJ-350 een vergelijking tussen appels en peren. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de 350, aangezien deze gebruikt kan worden in combinatie met Rekordbox, maar that's just me. Ook hier gaat op, zoals bij veel dingen, welke criteria zijn het belangrijkst, welke minder, en wat is je budget ervoor.
Comment
Comment