ik vind die knoppen er een beetje baby vormig uit zien (eject enzo.)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe gear van Pioneer: CDJ 350 en DJM 350
Collapse
X
-
ik zit een beetje te twijfelen. ga waarschijnlijk van de zomer nieuwe cd spelers kopen, maar twijfel tussen de cdj400 en 350. heb regelmatig met de 400 gedraaid, moet zeggen erg relaxte dingetjes;)
maar rekordbox trekt ook wel weer...:)
denken denken denken;)
Comment
-
Okee, ik heb het (eindelijk?) doorzien:
Je moet het zó vergelijken:
CDJ400+DJM400+CDJ400
vs
CDJ350+DJM350+CDJ350
En als je er dan verder induikt, verlies je haast niks op de 350: je effecten zitten nu op de de mixer (hulde), de reverseknop is er niet (nou en?) en de digitale uitgang ontbreekt (alsof je dit op een DJM800 aansluit). Wat krijg je er voor terug?
Rekordbox compabiliteit, verbeterde audiokwaliteit, als ik het goed begrepen heb uit youtube filmpjes een betere jog... en hij kost 60 euro minder (dan de cdj400).
Nou zeg ik niet dat je die CDJ350 per sé aan een DJM350 moet hangen. Maar kijk eens naar de DJM700: ook geen digitale ingangen. Past perfect.
Duidelijk?
Comment
-
als je het nou zou vergelijken zonder de djm350 of 400 ertussen?? heb namelijk nog niet zo gek lang een x9 gekocht, en heb ook niet het geld om nu alweer een djm 350 erbij te kopen.
dan nog een rekord box vraagje.
het is nu gratis te downloaden, wat ik heb gedaan. maar ik zie maar 1 dek. klopt dit?
Comment
Comment