Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe gear van Pioneer: CDJ 350 en DJM 350

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik vind die knoppen er een beetje baby vormig uit zien (eject enzo.)

Comment

voor de rest zou ik m wel willen kopen maar ik denk dat cdj 800 beter is??

Comment

CDJ hoeft niet direct beter te zijn. Rekordbox, aansturen van midi en het afspelen van USB zijn enkele dingen die mij eerder de 350 zouden laten kopen.

Verschilt dus per persoon. :)

Er zit trouwens een edit knop in het forum ingebakken, zo hoef je geen 2 posts direct na elkaar te plaatsen.

Comment

ik zit een beetje te twijfelen. ga waarschijnlijk van de zomer nieuwe cd spelers kopen, maar twijfel tussen de cdj400 en 350. heb regelmatig met de 400 gedraaid, moet zeggen erg relaxte dingetjes;)

maar rekordbox trekt ook wel weer...:)

denken denken denken;)

Comment

Ach, dan neem je toch 1x CDJ-350 en 1x CDJ-400?

Probleem gelijk opgelost...

Comment

zie ik nu pas.. ik zit nog niet lang op dit forum

Comment

@ jan, dat is inderdaad dook nog een oplossing:P maar lijkt me niet echt heel relaxt, zo moet het bij de 400, shit hoe zat het nou bij de 350...;)

Comment

Okee, ik heb het (eindelijk?) doorzien:

Je moet het zó vergelijken:

CDJ400+DJM400+CDJ400
                  vs
                  CDJ350+DJM350+CDJ350

En als je er dan verder induikt, verlies je haast niks op de 350: je effecten zitten nu op de de mixer (hulde), de reverseknop is er niet (nou en?) en de digitale uitgang ontbreekt (alsof je dit op een DJM800 aansluit). Wat krijg je er voor terug?
                  Rekordbox compabiliteit, verbeterde audiokwaliteit, als ik het goed begrepen heb uit youtube filmpjes een betere jog... en hij kost 60 euro minder (dan de cdj400).

Nou zeg ik niet dat je die CDJ350 per sé aan een DJM350 moet hangen. Maar kijk eens naar de DJM700: ook geen digitale ingangen. Past perfect.

Duidelijk?

Comment

als je het nou zou vergelijken zonder de djm350 of 400 ertussen?? heb namelijk nog niet zo gek lang een x9 gekocht, en heb ook niet het geld om nu alweer een djm 350 erbij te kopen.

dan nog een rekord box vraagje.
                    het is nu gratis te downloaden, wat ik heb gedaan. maar ik zie maar 1 dek. klopt dit?

Comment

Recordbox is geen virtueel Dj programma zoals traktor. Zie het als een itunes voor je pioneer cd spelers

Comment

ok, maar hoe kan je er dan makkelijk mee draaien als je maar 1"deck" hebt?

Comment

Euh, niet?
                          Recordbox word gebruikt om thuis je liedjes voor te bereiden. Op locatie kun je dus een liedje laden met alle loops, cue's en dergelijke erin. Mooi stukje software als je het mij vraagt!

Comment

ok, dus je kan met rekord box van te voren loops en cue instellen voor liedjes. maar hoe laad je die tijdens het draaien dan in je cdj 350?

Comment

Aanvulling: record box kan ook dienen als voer voor je CDJ's. Je kunt via je netwerk de songs aan vanuit Recordbox zo je cdj2000/900 in.

Comment

Originally posted by djvince View Post
                                ok, dus je kan met rekord box van te voren loops en cue instellen voor liedjes. maar hoe laad je die tijdens het draaien dan in je cdj 350?
                                je zet alles op een stick en die steek je in de cdj350

Comment

Working...
                                X