Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ850 multimedia speler [update 14:00]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer CDJ850 multimedia speler [update 14:00]

En wat het wordt? Niemand weet het. Het enige wat bekend is, is dat het een nieuwe media speler wordt. Een nieuwe tabletop? Een dubbele 19 inch speler? Laat het speculeren maar beginnen...

Ik zet m'n geld op een nieuwe 19 inch speler, ter vervanging van de MEP 7000.. ;)

Hou onze nieuwspagina in ieder geval in de gaten!

Originally posted by Patrick View Post
    En we weten het! De CDJ850 staat vanaf heden in de webshop. Deze speler kan vrijwel alles afspelen. CD (incl. CD-R en CD-RW), USB A (FAT16, FAT32 en HFS+) én USB B (voor PC), noem het maar op!

Maar, het is wel 2010 hé jongens. Traktor en Serato en VirtualDJ en BPM en...... nog veel meer, daar willen we mee gaan spelen! Daarom komt Pioneer ook met MIDI ondersteuning op deze speler zoals we gewend zijn.

Voordeel is dat er tegenwoordig gebruikt wordt gemaakt van HID. Vroeger wou een speler nog wel eens veel data verzenden als je flink ging scratchen, wat je PC niet aankon. Dit resulteerde in een PC die het even het MIDI kanaal blokkeerde, waardoor je je speler moest resetten. Erg vervelend in een set.

Met het HID protocol is dat verleden tijd. In tegenstelling tot vroeger met het push protocol, is HID een pull protocol. Het verzendt dus alleen maar wat de PC aankan, en niets meer.

Oh, en Rekordbox zit er zoals vewacht ook op! Ik denk dat dat ondertussen geen introductie meer behoeft. Verder kun je natuurlijk kijken naar het nieuwsbericht van de nieuwe Pioneer speler of op de productpagina van de Pioneer CDJ-850 multimedia speler.
    Last edited by Rick; Wednesday-07-07-2010, 14:23. Reason: Informatie toegevoegd

Ik denk ook een 19" speler, een soort MEP 7000 maar dan met RekordBox;)

Comment

Zoiets denk ik ook, want waarom zouden ze een nieuwe tabletop willen op de markt?
      Misschien een vervanger voor de CDJ-400, maar die is er al. (CDJ350)

Dus ik denk dat het logische is, dat er een 19" speler komt op de markt.

Comment

Dat ze 'm dit keer eens een redelijke prijs meegeven dan.
        Vind de MEP 7000 een prachtig apparaat, maar die prijs...

Comment

Ik weet hem. =D

Comment

Ik weet hem inmiddels ook....

Comment

Flopper der flopper der flop.

Comment

Wellicht, Pioneer gaat in ieder geval zijn best doen om alle prijsklassen op te vullen.

Comment

Als ik de nieuwspagina mag geloven..
                  CDJ-850

(zou op de site van Pioneer staan, maar kan nog niets vinden)

Foto's zijn nog niet te vinden, handleiding wel, maar ook deze zonder product foto/tekening..

Comment

Misschien ga ik niet helemaal lekker met me tijd mee, maar ik vind het echt een ver****te speler.

Comment

Gewoon cdj 850 intypen bij google en dan de bovenste, heb je gelijk een richtprijs.

Comment

Je bent ook niet verplicht om hem te kopen. ;)

Comment

En nu ook bij ons in de shop te vinden.

Comment

Pioneer CDJ850 multimedia speler

En we weten het! De CDJ850 staat vanaf heden in de webshop. Deze speler kan vrijwel alles afspelen. CD (incl. CD-R en CD-RW), USB A (FAT16, FAT32 en HFS+) én USB B (voor PC), noem het maar op!

Maar, het is wel 2010 hé jongens. Traktor en Serato en VirtualDJ en BPM en...... nog veel meer, daar willen we mee gaan spelen! Daarom komt Pioneer ook met MIDI ondersteuning op deze speler zoals we gewend zijn.

Voordeel is dat er tegenwoordig gebruikt wordt gemaakt van HID. Vroeger wou een speler nog wel eens veel data verzenden als je flink ging scratchen, wat je PC niet aankon. Dit resulteerde in een PC die het even het MIDI kanaal blokkeerde, waardoor je je speler moest resetten. Erg vervelend in een set.

Met het HID protocol is dat verleden tijd. In tegenstelling tot vroeger met het push protocol, is HID een pull protocol. Het verzendt dus alleen maar wat de PC aankan, en niets meer.

Oh, en Rekordbox zit er zoals vewacht ook op! Ik denk dat dat ondertussen geen introductie meer behoeft. Verder kun je natuurlijk kijken naar het nieuwsbericht van de nieuwe Pioneer speler of op de productpagina van de Pioneer CDJ-850 multimedia speler.
                            Last edited by Patrick Godschalk; Wednesday-07-07-2010, 14:10.

Comment

Tja, wat kan ik hier over zeggen. Het eerste wat ik eigenlijk dacht was: wat doet in *****naam de CDJ-900 dan anders dan de CDJ-850?

Comment

Working...
                              X