Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ850 multimedia speler [update 14:00]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In de CDJ-900 kan je geen playlists editen zoals in de CDJ-850. Daarnaast heeft de CDJ-850 de oude vertrouwde zilveren kleur wat sommigen wel aanspreekt. Ook het omhoogstekende scherm zit niet op de CDJ-850. De 850 mist ook digitale connectoren, hoewel ik dat zelf altijd al vrij nutteloos heb gevonden bij spelers, die dingen staan nog geen halve meter van de mixer af.

Qua functionaliteit zit er inderdaad niet veel verschil in. Ik denk vooral dat de designverschil veel mensen aan zal spreken, ik kan bijvoorbeeld maar niet wennen aan dat omhoogstaande scherm ;)

Comment

Een moderator die de tweede pagina van dit topic niet verplaatst heeft naar het nieuwe topic?

EDIT: staat nu in het goede topic

Comment

Was mijn fout. Had op 'alle berichten selecteren' geklikt, maar blijkbaar geldt dat niet voor alle pagina's van een topic... alsnog gefixt.

Comment

Hmm, erg jammer, ik vind dat er nu wel genoeg tabletops van Pioneer op de markt zijn..

Comment

Pioneer wil gewoon alle prijsklassen vullen zodat ze overal wel een spelertje voor hebben. Hiernaast is dit de opvolger voor de CDJ-800, de CDJ-900 was de vervanger voor de CDJ-1000 en de CDJ 2000 is een compleet nieuw apparaat.
            Last edited by Rick; Wednesday-07-07-2010, 14:43.

Comment

Ja, dat klopt! ;)

Originally posted by Rick View Post
              de CDJ-900 was de vervanger voor de CDJ-900
              Bedoel je niet de CDJ-1000?

Comment

Euh.. ja, tiepvoutje. Dat krijg je met zoveel CDJ's... ;)

Comment

Ik vind het erg jammer dat het geen 19´´ controller is geworden. table tops hebben ze nu wel genoeg ;p

Comment

Originally posted by Patrick View Post
                    De 850 mist ook digitale connectoren, hoewel ik dat zelf altijd al vrij nutteloos heb gevonden bij spelers, die dingen staan nog geen halve meter van de mixer af.
                    Scheelt toch weer een DA en AD conversie, voor zover je dat gaat horen als er vervolgens flink mee getrapt wordt.. :p

Comment

waarom brengt pioneer steeds weer nieuwe cd spelers op de markt?
                      Nu maakt dat opzich niet zoveel uit, als het een compleet nieuwe/andere cd speler is.
                      Maar deze ligt toch vrij dichtbij de cdj-800 / 900 mij vraag waarom pioneer dit allemaal doet?

Comment

Zoals ik al zei, om de gaten in de prijsklassen op te vullen. Zowel de thuis-DJ (mixjes opnemen, beetje oefenen) als de hobby DJ (feestjes, kroeg, clubje) als de wat serieuzere DJ (lokale bar, lokale club) als de pro-DJ (grote clubs) hebben nu keus uit een speler die direct aansluit.

Comment

Nu nog wachten tot het moment dat de CDJ-800 eruit gaat...

Comment

ik hoop het niet ;)
                            Maar zal vast wel gaan gebeuren :S

Comment

En de CDJ 850 is vanaf heden op voorraad: Door naar de webshop

Comment

Working...
                              X