Announcement

Collapse
No announcement yet.

NAMM Nieuws: Pioneer DDJ-T1 MIDI controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NAMM Nieuws: Pioneer DDJ-T1 MIDI controller

Nieuws: Pioneer DDJ-T1 MIDI controller

Pioneer kennen we vooral van de CD-spelers maar ook zij komen nu met een MIDI controller op de proppen, de DDJ-T1. De DDJT1 sturing heeft een grote gelijkenis met controllers als de S4 en de MC6000, dus wat brengt het voor nieuws? Genoeg!

De jogwheels zien er uit alsof zij vergelijkbaar zijn met die van de CDJ-400, naar onze mening zeker een voordeel. En ook met deze controller kunt u vier decks aansturen zoals bij zijn concurrenten. Wat deze echter niet hebben is de needle search functie, die zich desondanks zeker heeft bewezen op de CDJ-2000.

Pioneer DDJ-T1 MIDI controller
    Last edited by LaRoche; Monday-10-01-2011, 15:40. Reason: pioneer, ddj, ddj-t1, midi, controller

Zat needle search functie op een cdj-1000? ;) ik dacht (lees: weet heel erg zeker) cdj2000 :)

Comment

Originally posted by Kevin S View Post
      Zat needle search functie op een cdj-1000? ;) ik dacht (lees: weet heel erg zeker) cdj2000 :)
      Excuus, inderdaad op de CDJ-2000! Echter heeft deze zich inmiddels wel bewezen! Wat vind je verder van de DDJ-T1?

Comment

Het is de spanning geweest waarschijnlijk, omdat we zo'n primeur te pakken hebben. ;)

Comment

Comment

Ik snap het, overigens zijn er ook andere fora waar de primeur opstaat, die hebben alleen wat info moeten verwijderen :P.

Het ziet er heel tof uit. Ben erg nieuwsgierig naar de prijzen!

Comment

Hehe, ja maar het voordeel van een primeur is dat je de eerste bent, en er kan er maar één de eerste zijn. Gues who that is...;)

Comment

Met die S1 zijn we echt de eerste geweest.

Comment

Working...
                X